CoolBeer Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 hvor mange hater at win me har disablet dosmode. det er jo ikke mulig å gå i dos for fx å flashe en bios. det går heller ikke å sys'e en diskett, du MÅ lage en startupdisk. hvor idiot går microsoft ann å bli? HATER BILL GATES! hvordan er xp på d området? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 DOS finnes ikke i WinXP ! Lenke til kommentar
lamer Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jepp, det er litt hatt at MS har avskaffet DOS i Me, men det finnes noe som heter oppstartsdiskett... Win XP har kun en DOS-simulator (Start|Rune|Cmd), men også her går det an å lage oppstartsdisketter. Data er ikke hva det var... Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 18. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2001 men bare det at du ikke kan sys'e e disk er helt forp**t. senest et par dager siden skulle jeg oppdatere biosen på hovedkortet. siden windows er så stabilt som det er, så kunne jeg ikke flashe biosen fra windows, men DOS! fant en diskett, prøvde å lage oppstartsdisk via windows... "TOO MANY BAD SECTORS" eneste disken i nærheten! prøvde forgjeves å sys'e disken min(sys a:) men nei. windows fortalte meg at det går bare ann å sys'e c: i ytterste nødsfall. for å lage oppstartsdisk gå.... OSV!.... WINDOWS SUGER! med hilsen en som måtte låne en diskett fra en kompis et par dager siden med litt mindre bad sectors! SYS A: er en fin kommando! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå