jonlem Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er så mange grunner til å ikke bo i Oslo Narkiser, illeluktende tiggere og kriminelle n*gere overalt. Jobben har HQ i Oslo og sist jeg var innom der, en 5-minutters gåtur fra Oslo S, har aldri følt meg så utrygg i hele mitt liv. Kan den følelsen ha mest med deg selv å gjøre? Oslo er supertrygt. jage bort narkiser og ringe politiet når dere ser dem. Om politiet fremdeles nekter å foreta seg noe blir det å vurdere sivil ulydighet f.eks for å jage dem bort. Ja, det er viktig å passe på å gjøre livet enda surere for disse, kunne jo hende de fant på å kose seg. Nei, gud forby. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kan den følelsen ha mest med deg selv å gjøre? Oslo er supertrygt. Føler meg veldig trygg her jeg er nå, så tror ikke det gitt. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, det er viktig å passe på å gjøre livet enda surere for disse, kunne jo hende de fant på å kose seg. Nei, gud forby. "Kose seg" med heroin? 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Om du skal ringe noen så er det de som har renholdet i området, eventuelt kommune eller vegkontoret. Sprøyter blir ikke plukket med maskiner eller andre fancy metoder, det brukes hånd og hanske. Er firmaet med renholdskontrakten over gjennomsnittet seriøst har de imidlertid gule, små beholdere beregnet på slikt avfall. IKKE kast sprøytespisser i søppelkasser. Det er veldig lett for at personen som tømmer søppelspannet får seg en sprøytespiss i låret når han bærer posen...selv om normal hms-rutine sier at sekker ikke skal bæres inntil kroppen. 1 Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 "Kose seg" med heroin? eh, ja. 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 For all del, ikke ring 02800 fra mobil med mindre du vil ha stor regning.. Det er et spesialnummer det gjerne koster en femmer i minuttet ringe til. Politiet har også lokale nummere, på Romerike er det 64842000, i Oslo er det 22669050 Tilsvarende finnes for hvert eneste politidistrikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå