Eccer Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nå har jeg leita fortvilet etter denne serien i evigheten. Men leter etter en slags anime som enten gikk på Cartoon networks eller Foxkids. Jeg husker ikke hvilken av dem... eller om det i det hele tatt var på noen av de kanalene. Jeg tror det hadde et fransk preg over seg, men var oversatt på norsk. Dette var lenge siden, so bear in mind... Det handler om 2 jenter som har mista foreldrene sine, som forsvant i enn eller annen snøstorm, husker ikke helt. De blir etterhvert satt inn på en skole hvor Dr Frank er han som er skurken da, men opptrer seg veldig hyggelig foran dem. Til etter hvert hvor de finner de ut at det var han som var grunnen til forsvinningene av foreldrene. Og så starter egentlig hele spenningen med den serien Det er også en andre sesong, hvor de møter Dr frank igjen som har tatt en fjes operasjon for og skjule sin identitet lol. Vist noen har peiling på hva denne serien heter eller kan være, så ville jeg vært evig takknemlig. Tror ho ene søstera heta Sophie eller noe... Thanks again! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Mener jeg vet hva du snakker om, men blir litt usikker når du ikke nevner varmluftbalonger i beskrivelsen din i det heletatt. Desværre husker jeg ikke hva det jeg tenker på heter. Var intro sangen på Fransk, men serien dubbet på Norsk? Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Kan det være Sophie et Virginie? Jeg har ikke sett den, men googla og det står den handler om to jenter som mister foreldrene i en flystyrt og må flytte på barnehjem. Der jobber det blant annet en "snill" doktor Franck, som egentlig er kriminell og vil drepe foreldrene til jentene. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Yup, det er den jeg tengte på. Åssen fant du den? Jeg Googla i 10 min.. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 31. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2013 Haha, du fant den! Sorry, glemte denne posten helt, trodde virkelig ingen ville finne den Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå