Gå til innhold

IOS / android app ide

Gjest Slettet-YvxSGO

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YvxSGO

Hei, Jeg tror at jeg har funnet en god app ide!eller flere jeg har tenkt på men er en spesifikk som jeg tror har muligheten til å slå an.

Men kan ingenting om programmering av noe slag. og har heller ikke tid til å sette meg inn i det.

men hva tror dere om diverse firmaer som tar imot app ideer og deler overskuddet etter at kostnader for å lage den osv er dekt.

noen som har erfaring med noe lignende som dette?

har sett sider f.eks sider som fundedapps ( nedlagt ) som ville gi 25% av inntektene etter kostnader. ( som er greit om de tar seg av programmering, markedsføring og hele den delen der )

men det er uttalige slike sider som f.eks automagi.no osv men er interessert i å høre om noen har vært borti dette.

siden jeg ikke kjenner noen som kan programmering eller har muligheten til å leie noen ser jeg etter erfaringer med dette. siden jeg ikke vil dele ideen med hvem som helst.

( håper dette var rett forum, fant dette mest relevant )

-Whitehat

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket om det finnes alternativer til din idè? Svært ofte gjør det nemlig det (selv har jeg sjekket minst 1000 idèer som viste seg å allerede være implementert, gode som dårlige).

Om du har en (knallgod) idè som det viser seg ingen har tenkt på (eller fått til) ville jeg heller anbefalt deg å få lagd den selv fremfor å "gi den bort" til noen. Isåfall måtte det juridiske papirarbeidet ha vært svært "imponerende"... (les: vanntett).

Tenker du forresten å gi ut for både iOS og Android eller kun en av dem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YvxSGO

Er hovedsaklig IOS applikasjon jeg tenkte på, så går sikkert fint å få den til android også.

om ideen er så unik vet jeg ikke, den er til en veldig rettet målgruppe så derfor vil jeg legge den fram til en seriøs partner om jeg finner det.

har søkt godt og finner ikke noen app som gjør det jeg tenker på så er derfor jeg sjekker litt mer angående dette. de andre jeg planla er allerede laget så ikke noe behov for å lage en copy av noe som eksisterer.

men hva vil det koste å få laget en app? ikke stort behov for grafisk design/lyd osv.

eller om jeg finner noen som kan programmere til ios/android og så dele inntekter eller lignende er jo en mulighet. ( kjenner ingen som programmerer så det er grunnen til at jeg poster på forumet )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...