Mgut Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 har 360mm rad som er 60mm tykk og 240mm og som er 45mm tykk, har både gpu og cpu blokk, så lurte jeg på om jeg burde skifte pumpe? har denne http://techbay.no/product.html/jingway-vannpumpe-dp-600p?category_id=161 , men jeg trur kanskje jeg trenger en ny siden kanskje denne er for svak Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 For svak og for svak. Den holder vell, men om du ønsker å få enda noen grader lavere så er det nok godt mulig pumpa er svakeste leddet der ja. Har hatt lignende størrelse på loopen, og da med tre ganger så kraftig pumpe, swiftech 655. Ved å gå fra halv hastighet til maks, så kunne jeg gjerne se et par grader lavere temp. Og enda lavere så økte tempen "betraktelig". Hvilket må bety at jeg på det tidspunktet var begrenset av flow til en viss grad. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 så det vil være bra så skifte pumpe da? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja jeg tror du kan få se litt bedre resultater, i hvert fall om du har overklokket mye. Nen det er såpass mange ukjente parametere at jeg ikke kan garantere for noe. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå