Uncle Scrooge Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Shahanshah ferdig, This is Persia! nå kanskje. Noen som spiller Common Sense? 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Min siste game: 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Nice! Men du mangler litt i Afrika. Endret 29. august 2015 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Hehe, mangler litt i Nord-Amerika også. Men har veldig mye flere provinser enn de fleste har i en WC, siden jeg var såpass sen med å ta ut koloniserne. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Har hatt noen slike WC-er selv, men jeg pleier alltid å mangle noe i Asia. Vanligvis noe i Japan og Kina. Amerika hender også oftere enn før, vel, i alle fall etter at de stappa det fullt med flere kolonier å ta over. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvis du mangler noe i Kina og Japan er det vel strengt talt ikke en WC. Skjønner ikke at du orker å gjøre det flere ganger heller, er jo veldig slitsomt/kjedelig etterhvert og definitivt noe jeg bare gjorde for å få achievmenten. 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Onetag er en ting men går vel an å protectorate spamme for å få achievement? Var godt i gang som frankrike men å tygge seg gjennom asia ble for grindy og kjedelig ja. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Trenger ikke one-tag for achievmenten nei (selv om det er ekte wc i mine øyne). Men får jo en -10 for hver hvert protectorate, så kan ikke ha så mange. I tillegg så westernizer de ganske kjapt. 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Er tilbake på EU4 vogna igjen. Tenkte prøve onetag WC med Ottomans om ikke så lenge, tips? Knekke Frankrike tidlig, gå for kolonistene eller beeline for å hindre feit Muscovy og Commonwealth? Evt ta standardruten rundt middelhavet og araberland 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Jeg ville tatt knekken på muscovy så tidlig som mulig. hindre ekspansjon til øst. Endret 9. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Gjorde den selv nylig, hvem startet du som? 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Spania, så det var ikke så vanskelig. Gikk for "Spain is the Emperor" først så det gikk en del tid på å komme meg på innsiden av HRE. Hvilken tok du den som? Byzantine? Endret 12. juni 2016 av LordjOX 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Var Frankrike, så var rimelig greit det og. Skulle egentlig bare ta "Better Than Napoleon" litt kjapt. 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Tenkte å gå for "Big Blue Blob" og "Better Than Napoleon" i neste run. Så avslutte med første og siste WC. Bare for å ha huket det av lista 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er ikke så lurt å ta en WC i samme run som BBB, man gjør veldig mange ulogiske valg i BBB (antar du tenker Balkan eller Skandinavia), som ikke egner seg for en WC. Men imponerende om du klarer det! 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er ikke så lurt å ta en WC i samme run som BBB, man gjør veldig mange ulogiske valg i BBB (antar du tenker Balkan eller Skandinavia), som ikke egner seg for en WC. Men imponerende om du klarer det! Jeg tenkte gå Balkan ruten ja. Og enig, BBB og WC er veldig vanskelig. BBB er vanskelig nok som det er alene. 1 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Startet på The Great Khan i stedet som Mongolia. Har aldri spilt steppe horde Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Endelig fant jeg denne tråden om EU4 her. Hello community, jeg er en ivrig spiller og elsker dette spillet. Legger ved et bilde av Jaunpur som jeg har hatt en del hell med. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 En stund siden jeg har spilt, men er vel på tide med en game igjen. Må bare finne en passende achievement. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå