Gloria Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg skal bygge ny PC til ca 13k. Jeg har hørt Haswell og Nvidia GTX 7XX er rett rundt hjørnet, så burde jeg vente på disse komponentene før jeg bestiller? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei. Det er mye bedre det gamle Lenke til kommentar
wassup Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Er nok lurt det, ja. Om du ikke finner det interessant, kan det likevel være lurt å vente, fordi nåværende komponenter vil falle i pris etterhvert. Endret 15. mai 2013 av wassup Lenke til kommentar
Wells Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er nok lurt det, ja. Om du ikke finner det interessant, kan det likevel være lurt å vente, fordi nåværende komponenter vil falle i pris etterhvert. Captain Obvious strikes again! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Det blir jo også ny sokkel. Så kjøper du LGA1155 nå, så har du ingenting å oppgradere til senere. På den annen side så kommer jo ikke etterfølgeren til Haswell (Broadwell) i løsvekt (og Intel bytter jo socket etter hver "tick-tock", med Skylake blir det vel LGA11??), så tja. Kanskje hipp som happ. Endret 15. mai 2013 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå