ja takk Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 hei! vet noen hvordan endrer man språket fra norsk til engelsk i Windows 7 Home Premium? blir veldig glad hvis noen hjelper meg :) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Du har plassert tråden i feil del av forumet For å svare på spørsmålet ditt, trenger du et engelsk OS fra starten av til å kunne ha OS'et på engelsk. Har du kjøpt et norskt, vil det ikke fungere i engelsk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Man må vel ha Win7 Ultimate for å kunne bytte språk tror jeg. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Man må vel ha Win7 Ultimate for å kunne bytte språk tror jeg. Det visste jeg ikke. Greit å vite da Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 unnskyld jeg klarte ikke legge tråden på data delen. derfor prøvde jeg min sjanse her. jeg husker at en gang hadde jeg faktisk klart å endre språket, men nå har jeg glemt det, så tenkte å få hjelp her. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 unnskyld jeg klarte ikke legge tråden på data delen. derfor prøvde jeg min sjanse her. jeg husker at en gang hadde jeg faktisk klart å endre språket, men nå har jeg glemt det, så tenkte å få hjelp her. Vel, til høyre i oppgavelinja kan man velge mellom mange språk. Er det der du har gjort det i så fall? Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Man må vel ha Win7 Ultimate for å kunne bytte språk tror jeg. det kan godt hende. jeg tror da hadde jeg Windows ultimate. sikkert har jeg derfor klart å bytte språket. men tusen takk for hjelp da. Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Vel, til høyre i oppgavelinja kan man velge mellom mange språk. Er det der du har gjort det i så fall? nei, jeg mener ikke tastatur språket. jeg vil bytte språket på Windows, dvs. jeg vil få alle proggrammene på engelsk hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
hallo! Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 her er en måte jeg fant for å bytte språk. 1. trykk på start. 2 gå til control panelet 3. tryk på klokke, språk og region. 4.under region and language trykker du på change display language 5. under display language kan du bytte mellom forskjellige språk. noe av det står muligensk på engelsk, har engelsk versjon av windows selv så vet ikke akkurat hva som står på den norske versjonen men det skal vere ganske likt. håper det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå