Aasgaard Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kongespill! De som gir dette dårlig karakter er enten 1) personer som ikke liker bilspill 2) personer som ikke gidder teste ut en ting ordentlig før de uttaler seg Jeg vet at de fleste annmeldelser har gitt dette spillet dårlig kritikk, så det er ganske morsomt at de fleste i racing miljøene på internett digger det Vi gleder oss stort til online patchen kommer i november! Vel, jeg faller over hodet ikke inn under noen av de kategoriene, så din påstand henger ikke helt på greip. Hadde du lest gjennom tråden hadde du kanskje sett dette? Det blir litt for dumt å hevde at majoriteten av anmeldere ikke aner hva de snakker om. Når det gjelder "racingmiljøene" du henviser til har jeg sett ganske varierte oppfatninger der også. Begynner så smått å bli lei av folk som har bestemt seg for at deres oppfatning er den eneste riktige, og at alle andre er idioter. Kanskje en idé å åpne øynene. Har forresten hørt med andre som har relativt god peil på bilsport også, og som har vært av samme oppfatning som meg. Spillet er til tider underholdende, men når begeistringen over grafikk og landskap har lagt set er det ikke lenger så mye å rope hurra for. Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Begynner så smått å bli lei av folk som har bestemt seg for at deres oppfatning er den eneste riktige... Skyte seg selv i foten kanskje.. hehe Sa ikke at min mening er den eneste riktige, men det virker som om du sier det. Kan opplyse om at jeg har vært en del av racing miljøene på nettet i flere år og det er bred oppfatning der om at dette spillet er bra. Selvfølgelig finner du personer der også som ikke liker det. Nå var nå innlegget mitt ment mest som en komentar og ikke kritikk til deg som anmelder. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 fins det spill der du kjører countach? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Skyte seg selv i foten kanskje.. hehe Eh, nei? Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg respekterer andres syn om spillet, og at forskjellige personer nødvendigvis vektlegger forskjellige ting. Jeg har ikke hevdet at andres mening er mindreverdig et eneste sted. Det er derimot en del andre som er ganske ivrige i å antyde slikt i denne tråden. Sa ikke at min mening er den eneste riktige, men det virker som om du sier det. Nå var nå innlegget mitt ment mest som en komentar og ikke kritikk til deg som anmelder. Du skrev, i klartekst, at jeg enten ikke likte bilspill eller ikke hadde gitt spillet en skikkelig sjanse. Med andre ord: Hvis man ikke liker spillet liker man ingen bilspill, eller man vet ikke hva man snakker om. Hvordan kan man tolke det på noen annen måte enn at de som er uenige med deg tar feil? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 fins det spill der du kjører countach? Hmm.. Hvis jeg ikke husker feil var den med i NFS 2.. Kanskje 3, husker ikke helt, lenge siden. Edit: Kan ha vært i NFS også, klarer ikke helt å sortere hvilke biler som var hvor. Er ganske sikker på at jeg har kjørt et NFS-spill med den i alle fall. Edit 2: Lamborghini Countach er med i Need for Speed: HP (3), men ikke 2. Har ikke funnet ut om den var med i NFS 1. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ahh takk! må få tak i det spillet! *grin* edit: hmm mente du nfs3>som er hp eller nfs hp 3 edit: nfs3 hp ja Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kongespill! De som gir dette dårlig karakter er enten 1) personer som ikke liker bilspill 2) personer som ikke gidder teste ut en ting ordentlig før de uttaler seg Jeg vet at de fleste annmeldelser har gitt dette spillet dårlig kritikk, så det er ganske morsomt at de fleste i racing miljøene på internett digger det Vi gleder oss stort til online patchen kommer i november! Vi gleder oss stort til online patchen kommer i november! Hehe ja det blir stillig..kansje vi må ta runde Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 dette spillet brli jo bare rått online Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du skrev, i klartekst, at jeg enten ikke likte bilspill eller ikke hadde gitt spillet en skikkelig sjanse. Med andre ord: Hvis man ikke liker spillet liker man ingen bilspill, eller man vet ikke hva man snakker om. Hvordan kan man tolke det på noen annen måte enn at de som er uenige med deg tar feil? Jaja.. var nå min måte å si min mening på.. Vi blir jo ikke enige om dette og nå har vi vel dratt det langt nok. Har hørt skumle rykter om at online patchen er utsatt til desember... :gretten: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg