Gå til innhold

[Løst] Sende mail fra nettsidene mine.

Anbefalte innlegg

Heisann jeg hoster hjemmsider hjemme og trenger og sette opp at jeg kan sende ut mail til folk som registrerer seg på sidene mine. hvis jeg ikke tar helt feil er det POP3 jeg må sette opp?

Hvordan gjør jeg det eventuelt en tutorial. jeg kjører windows server 2008.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har vel ikke noe med pop3 å gjøre. - pop3 er en protokoll du kan kjøre mot en epost-server.

Det du vil er vel å sende en e-post til alle som registrerer seg? - I såfall er det jo bare å lime inn adressene deres i bcc feltet til mail-programmet ditt og sende. -hvis du har ett domene har du sikkert e-post server der som du kan bruke å sende med.

Lenke til kommentar

Dette har vel ikke noe med pop3 å gjøre. - pop3 er en protokoll du kan kjøre mot en epost-server.

Det du vil er vel å sende en e-post til alle som registrerer seg? - I såfall er det jo bare å lime inn adressene deres i bcc feltet til mail-programmet ditt og sende. -hvis du har ett domene har du sikkert e-post server der som du kan bruke å sende med.

Poenget mitt er at jeg skal sende en verifiserings link fra wordpress til nye brukere.

Lenke til kommentar

Aha, vel - det fikser wordpress "automatisk" dersom du har satt opp php og tillatelser riktig - med phpmail.

ok takk for svar, men funker fremdeles ikke her er bilder når jeg ser på konfigurasjon og spørr om passord recovery buyull15rfwprnrsgar.png

25u8qtqjl6y3bx7i77c.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...