jolly Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har store problemer med dekningen på min Siemens SL55 hjemme. Dette har aldri vært noe problem for meg eller noen andre i huset tidligere. Også på en togstrekning der jeg alltid tidligere har vært i stand til å holde en samtale gående i den halvtimen det tar blir jeg nå brutt på de to samme stedene hver gang. Jeg er ikke den eneste med dette problemet: http://www.club-siemens.net/forum/viewthre...d.php?tid=24626 Noen ander som har tilsvarende problem? Hva gjør jeg? Telefonen er kjøpt 15. juni. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Noen ander som har tilsvarende problem? Hva gjør jeg? Telefonen er kjøpt 15. juni. Går til leverandør. Meget sjelden du kan gjøre noe med slike problem selv, uten å ha meget god peiling. Det går på garanti/forsikring. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Bytt telefonen, jeg har en Ericsson T610 med problemer med dekning i mitt hjem, byttet en gang, min Siemens SL55 er problemfri med W9, ut fra tester er Siemens SL 55 bedre både på mottak og sending en de fleste andre. Må være feil ved din. Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Du kan få signalstyrken på din SL55 justert på et service-center. Husk at hvis du holder SL55 feil så kan du miste endel signal. Lenke til kommentar
jolly Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Blir jeg grillet da eller? Og hvordan skal den holdes for best mulig resultat? Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hold på taste-delen :-) Lenke til kommentar
jolly Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Nå har jeg prestert å knuse glasset på den også da... :x Telefonen har alltid vært sånn, men det tar liksom litt tid før man blir klar over hvor stort problemet egentlig er. Hvordan tror du de reagerer hvis man leverer den inn med sprukket glass? Har ikke mistet den i bakken, den kom i klem da den lå i lommen... Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De skifter vel deksler for et par hundrelapper. Jeg har bestilt rubin-deksler til min SL55 og håper jeg klarer å skifte dem selv. Av med de grå... :-) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Mister du ikke garantien hvis du begynner å fikle inni telefonen? Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jo, men er uansett ikke noen garanti på den vi har... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå