MrL Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Å? Ble nysgjerrig jeg nå! =) AP og KrF: Hot: Citroën, Mazda, Toyota, Fiat, Mazda, Mitsubishi, Renault, Suzuki, Hyundai. Not: Mercedes, Audi, BMW, Jeep De kjører jo bare rundt i billig-biler, ikke rart de har høye avgifter og driter i norske veier. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) De kjører jo bare rundt i billig-biler, ikke rart de har høye avgifter og driter i norske veier. Etter undersøkelsen å dømme bør veiene være mer enn gode nok for de i Høyre. Det er sjelden jeg ser en Audi/BMW ligge noe i nærheten av fartsgrensa... Endret 15. mai 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Politrikks Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det er sjelden jeg ser en Audi/BMW ligge noe i nærheten av fartsgrensa... Det er sjelden jeg ser noen ligge i nærheten av fartsgrensa. Det betyr vel at nesten alle som kjører bil stemmer Høyre eller Frp? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det kan nok stemme, har ikke bil og stemmer ikke. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kan muligens stemme. Jeg liker biler med litt kraftig motor, mye dreiemoment og litt fart når det trengs. Bryter sjelden fartsgrensen, men kjører etter forholdene. Kjører nå en 92' Volvo 940 med 2.3L motor på 150 hk. Kraftig nok til å slepe tilhenger og annet. Drivstofforbruk? Ikke spør. Tror det ligger på mellom 1 og 1.5L per mil. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Opelen min får meg ikke til å stemme senterpartiet. Og Volvoen får meg ikke til å stemme AP. Tror dette er den mest latterlige artikkelen jeg har lest for valget så langt. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ikkje så gale dette her. Bilen min er nemnd kun ein gong, og då som nei-bil for FRP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå