urban12111 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei! jeg har nettopp kjøpt en ny gamer pc til 14000. og jeg elsker den!! Det eneste problemet jeg har er dårlig wifi tilgang.. Men jeg får grei nok tilgang med mobil ipad osv...vil det hjelpe og kjøpe noen større antenner?? hva skal jeg gjøre??? PS: har en asus dual band PCE-N53 adapter. mvh Elias Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Det kan bli dårlig signal med slike antenner bak på PC. Noen løsninger kan være: Homeplug (nettverk via strømnettet) Repeater (eks: Netgear WN2000) Kraftig USB-dongle (bruk USB forlengerkabel for gunstig plassering) Jeg vil tro at alle disse tre kan løse problemet ditt. Ønsker du å bruke det kortet du alt har i PC, så må du plassere antennene der du får bra signal. Du bør i såfall kjøpe antennekabel for å plassere antennene høyt og fritt. Endret 14. mai 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
urban12111 Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Takk , men jeg endte opp med å kjøpe eternett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå