Gå til innhold

Youtube: Skifte kvalitet, refreshproblemer

Anbefalte innlegg

Veldig ofte når jeg prøver å skifte til HD-kvalitet så virker det som om youtube ikke registrerer dette. Den fortsetter bare å loade i møkkakvalitet som er standard (360p) selv om det står 1080p/720p nede i hjørnet. Prøver å refreshe hele siden og prøve på nytt til ingen nytte. Ja, jeg snakker om filmer som ligger ute i HD-kvalitet og som ikke har dårlig kvalitet fra før av. Noen som vet om en fiks eller en grunn til at det er slik? Bruker forøvrig Chrome og Win8, ikke sikker på om det er samme problemet på min bærbare med win7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig ofte når jeg prøver å skifte til HD-kvalitet så virker det som om youtube ikke registrerer dette. Den fortsetter bare å loade i møkkakvalitet som er standard (360p) selv om det står 1080p/720p nede i hjørnet. Prøver å refreshe hele siden og prøve på nytt til ingen nytte. Ja, jeg snakker om filmer som ligger ute i HD-kvalitet og som ikke har dårlig kvalitet fra før av. Noen som vet om en fiks eller en grunn til at det er slik? Bruker forøvrig Chrome og Win8, ikke sikker på om det er samme problemet på min bærbare med win7.

Du sier at det står 1080p/720p nede i hjørnet. Men er det et tannhjul som snurrer ved siden av? Har du prøvd å kjøre youtube videoer i Internet Explorer?

Lenke til kommentar

Før så stoppet alltid videoen og startet igjen når jeg tok på 1080p, nå er den mer dynamisk. Dvs. jeg trykker på 1080p og den gjør det om til 1080p mens den spiller av 360p. Hos meg varer ikke det lenge, bare et par sekunder. Har du et greit nett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...