Benbjo Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! THEO! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vil ikke? Dummeste Eg har hørt. Se hvor glade de blir. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 DER THEO! DER GJØR DU DEG VERDT TIL 100K! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Husk at Wigan må ha mål. Kan bli mye rom her. Er du smart nå Arsene, så tar du ut Podolski, flyttet Theo på topp og får inn Ox på kanten! 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Og bytter Ramsey mot Wilshere. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 THEO NED I FORSVARET OG HJELPER TIL! Faen så jeg elsker den mannen. Takk GUD for at han skrev ny kontrakt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Husk at Wigan må ha mål. Kan bli mye rom her. Er du smart nå Arsene, så tar du ut Podolski, flyttet Theo på topp og får inn Ox på kanten! Enig! Dessverre kommer ikke Wenger til å gjøre dette! Og bytter Ramsey mot Wilshere. Usikker på om Wilshere vil være bedre enn Ramsey. Han er rimelig svak defensivt og offensivt for tida. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) JAAAAAAAAAAA! Endret 14. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Poldi! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NÅ må det vel være over... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 LU LU LU LUKAS PODOLSKI!!!! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Usikker på om Wilshere vil være bedre enn Ramsey. Han er rimelig svak defensivt og offensivt for tida. Ramsey spiller dårlig i dag synes jeg. Mye enkle feil som lager unødvendige farligheter til Wigan. Med et Wigan som må opp og fram kunne Wilshere vært gull som tilrettelegger av kontringer. Men nå tror jeg vi er i mål med denne kampen og det er ett fett hva vi gjør Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ramsey spiller dårlig i dag synes jeg. Mye enkle feil som lager unødvendige farligheter til Wigan. Med et Wigan som må opp og fram kunne Wilshere vært gull som tilrettelegger av kontringer. Men nå tror jeg vi er i mål med denne kampen og det er ett fett hva vi gjør Andreomgangen til Ramsey har vært grusom, men han var blant våre beste i første. Han har sklidd noe vanvittig i andreomgang. Noe Arsenals sine spillere virker å gjøre oftere enn andre lag sine spillere. Uansett: Akkurat nå kan jeg puste lettet ut i noen minutter. Deilig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) HATTRICKK!!!!!!!!!!!!!!!! Ånei, var det Ramsey? Endret 14. mai 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå