Corporal Jenkinson Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Helvette HVORDAN BOMMER DU DER!?!?!?!? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hmm. Jeg vil ha Wigan ned og Tottenham ut i CL. Helvette HVORDAN BOMMER DU DER!?!?!?!? Dean sin skyld. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Wow, for å være ærlig, merkelig at Dean får dømme dere. Særlig mtp. at vi i gjennomsnitt har en vinningsprosent på 60% eller noe slikt. Som sagt: Det kan neppe være tilfeldig etter så mange kamper.. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hvorfor ikke fordel der? Forpulte kuksuger Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Særlig mtp. at vi i gjennomsnitt har en vinningsprosent på 60% eller noe slikt. Som sagt: Det kan neppe være tilfeldig etter så mange kamper.. Det er jeg enig i. FA burde da gå igjennom alle kampene og se om faktisk Dean dømmer dårlig mot Arsenal eller bare ikke la han dømme dem. Er vel nok av dommere som kan ta kampen. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Fy faen hvor jeg hater Mike Dean. Cunt 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Hmm. Jeg vil ha Wigan ned og Tottenham ut i CL. Du får satse på uavgjort da! Tottenham har da ballen i sine hender, og Wigan er så godt som nedrykket uansett om de vinner neste kamp. Mackems har 9 mål mer enn Wigan som det står nå, og tre poeng mer. Tviler på at Wigan tar de igjen på målforskjell, selv om de vinner siste kamp. Win win! Endret 14. mai 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Wigan styrer kampen på Emirates... Gutta våre vil ikke ha fjerdeplassen. Dette er så latterlig dårlig at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Wigan styrer kampen på Emirates... Gutta våre vil ikke ha fjerdeplassen. Dette er så latterlig dårlig at jeg har ikke ord. Jepp.. dessverre. Har sagt det helt siden United kampen at vi kom til å spille uavgjort eller tape mot Wigan. Dessverre virker det som om magefølelsen min hadde rett. Elsker forøvrig at Wenger lar Podolski fortsette på topp. Han har jo virkelig vært i storform. Ikke spiller han rollen som spiss og ikke klarer han rollen som offensiv midtbane/hengende spiss heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 På tide å få ut Ramsey. Alt for klumsete... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kampbildet er akkurat som forventet. Wigan kjemper for sitt liv og vi har vært dårlige siden slutten av mars. Vi tapte i akkurat samme situasjon i fjor og vi er et langt dårligere lag nå. Blir spennende å se hvem som forlater oss i sommer. Jeg forventer spillerflukt. Blir også spennende å se hvem vi klarer å lokke inn. Med bare EL er det ikke stort er jeg redd. Da må penger spares og vi er ikke en attraktiv klubb. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 JAAAAAAAAAAAA FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå