Booya Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Var på en side hvor han ville kjøpe sex. Klarte å gi bort nr mitt til han, og nå får han sett både adresse og alt.. Hva har jeg gjort... Han har ikke sagt noe til meg på 1 time nå. Hva skal jeg gjøre nå.. er veldig redd... Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet ikke men jeg anbefaler at du ringer til politiet eller røde kors eller noe å spør hva man burde gjøre. Hadde prøvd politiet først om det var meg. Ingenting å skamme seg over ring dem bedre det enn at noe værre kan skje 2 Lenke til kommentar
Wells Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ja nå har du ingen andre å takke enn deg selv. Godt at du valgte et brukernavn som passer iallefall. 3 Lenke til kommentar
synna123 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 SI DET TIL FORELDRENE DINE FØR DET ER FOR SENT!! Lenke til kommentar
Booya Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Ja dere kan bare kalle meg dum og naiv, syns det selv akkurat nå. Sikker på at jeg burde ringe politiet? SI DET TIL FORELDRENE DINE FØR DET ER FOR SENT!! Jeg kommer ikke til å si at en mann kanskje dukker opp på døra fordi jeg ville selge sex til han.. Jeg vet ikke engang hvordan han ser ut eller hvor gammel han er. jeg er så dum. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Begynn med foreldrene dine bare gjør det! Etter det ringer du politiet hvis nødvendig. Det kommer til å bli enda vanskeligere å si det til foreldra dine etter du har ringt politiet og hvis de dukker opp på døra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Neste gang du har tenkt å selge sex så sørger du for å få deg en mobil med nummer som ikke er i telefonkataloger. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Booya Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Begynn med foreldrene dine bare gjør det! Etter det ringer du politiet hvis nødvendig. Det kommer til å bli enda vanskeligere å si det til foreldra dine etter du har ringt politiet og hvis de dukker opp på døra. Jeg ringer Røde Kors, ok? Lenke til kommentar
Wells Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Dette er første gang regner jeg med? Ta dette som en lærepenge å kom deg bort fra det miljøet der fort som faen. Håper du har lært. 2 Lenke til kommentar
Booya Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Dette er første gang regner jeg med? Ta dette som en lærepenge å kom deg bort fra det miljøet der fort som faen. Håper du har lært. Første gang jeg har gjort noe sånt, ja. Jeg har virkelig brent meg. Skal aldri gjøre noe slikt igjen. Ja, ring røde kors! Men hva er det egentlig røde kors kan gjøre?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 De har taushetsplikt og kan være greit å snakke med. De kan være rådgivende og hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Booya Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Kan noen sende meg nr til Røde Kors? Hvor lenge har de åpent? Lenke til kommentar
synna123 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 http://www.korspahalsen.no Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Som du ser har de også en chat du kan benytte. kanskje litt mer "trygt"? Lenke til kommentar
Wells Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Realiteten er at hverken Røde Kors eller Politiet kan gjøre en dritt. Med mindre fyren står på døra di med kujern i handa og holder på å bryte seg inn. Eneste du kan gjøre er å ringe å gi dem en "heads up" så de raskt kan nå deg hvis deg skulle skje noe. At noe skjer tror jeg det er liten sjanse for, men man vet aldri. Prøver han seg blir det vel igjennom meldinger osv. Hva du velger å si i disse meldingene er opp til deg, jeg ville sagt at jeg ikke er interessert og ikke ønsker mer kontakt. Er han furnuftig vil han holde opp. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) gammel er du? utifra hvordan du skriver så tipper jeg under 18.. si fra til foreldra dine hva du har gjordt. å så kan du jo også prøve og tenke over konsekvensene av dine handlinger i fremtiden... Endret 14. mai 2013 av internet wizard Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har evnen til å tenke blitt mindre og mindre vanlig blant dagens tenåringer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Endret 14. mai 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå