Smurflin96 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei, Jeg er en gutt på nett fylt 17år som har vært nikotin-slave i knapt 2 år. Jeg har hatt stort forbruk av snus og røyk siden jeg begynte. Jeg har lenge tenkt på og slutte med dette tullet, men jeg føler jeg ikke kommer til å takle det. Jeg bestemte meg igår for og kutte snusen helt, og har klart det helt fint frem til idag, men jeg kjenner suget veldig godt. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal klare og ikke tenke på og ta meg en snus, og legge om vanen med og putte noe i leppen hver time? For meg er ikke suget det værste, men evnen min til og konsentrere meg + jeg blir veldig tung i hodet, er veldig slitsomt. Har tatt meg totalt en halv røyk siden igår, og jeg føler det hjelper litt på, men er det lurt? Føler selv jeg ikke er avhengig av røyken, men at det er snusen jeg er svakest for. Håper noen kan hjelpe meg litt, og gi tips. Takker Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Du er godt motivert nå, og da skal det ikke så mye mer til for å slutte. Les gjerne Endelig ikke-røyker av Allen Carr. Slutta.no er også en god tjeneste for support. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har du prøvd nikotintyggis/plaster? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er vel greit å ha appen slutta på mobilen,ganske kjekt å se hvor mye man har spart. Etter omtrent 10 mnd uten snus så har jeg spart nesten 15000kroner. Grei motivasjon det,men uansett så dreier det seg om å stå imot sin egen lyst,er så enkelt å begynne igjen at det er skummelt. Lenke til kommentar
Wowgirl Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 du kan jo prøve nicotin tyggis/plaster, eller så kan du bytte fra snus med nicotin til snus uten nicotin men med koffein istedenfor! har en venn som gjør det, og han klarer seg bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå