-MarL- Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Finnes det noen bra norske SWG guilder jeg kan joine? Er det noen som vet hvor mange norske SWG guilder finnes? Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Vel hvis du spiller på eclipse så anbefaler jeg NIS. Helnorsk SWG guild som holder til på Naboo. Bra med aktive medlemer og aktiviteter. Stikk innom www.swg-norway.com å se deg litt om. Å velkommen skal du være. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Da kommer jeg, må bare vente på spillet. Bestilte det i går. SWG blir nokk Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 er det verdt å kjøpe SWG? Kan få det til 400 + 55 i porto, burde jeg gjøre det? har egentlig lyst veldig lyst til å starte å spille det Noen som vet om noen bra SWG sider? vet om swg-norway.com, noen fler norske eller noen supre på engelsk? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 er det verdt å kjøpe SWG? Kan få det til 400 + 55 i porto, burde jeg gjøre det? har egentlig lyst veldig lyst til å starte å spille det Noen som vet om noen bra SWG sider? vet om swg-norway.com, noen fler norske eller noen supre på engelsk? swgalaxies.net er slettes ikke verst. Du kan også prøve allakhazam.com som er en suveren side mange forskjellige onlinespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå