HaxyQ Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Hei. Har funnet meg (en idè) om et slips som hadde sett bra ut til dressen min. Jeg ønsker dette slipset, men med oransje striper i stedet for røde. Fant et lignende på Volt, men det var ikke skinny. Noen som vet om en nettbutikk som har et slikt et? Helst norsk, men om jeg må ty til utenlandske sider så går det fint. Takker. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 At slipset ikke er tynt er bare en fordel. Det ser i 99 av 100 tilfeller bedre ut med et slips med litt bredde på! 2 Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Da er vi uenige. Føler skinny passer mye bedre til dresser med tynne lapels. Det ser også bedre ut med skinny ties på yngre menn, i motsetning til vide, tykke slips. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Nei, det ser alltid bedre ut med et slips med normal vidde. Jeg har ganske smale slag på dressen min, men bruke slips med normal vidde uansett. Det ser helt ok ut, i motsetning til smale slips. 2 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Ikke kjøp tynne slips. Det er ikke pent. http://1.bp.blogspot.com/-ywD-DAFHgVk/TyaXow856RI/AAAAAAAAAcI/Xclld8TFcSA/s1600/skinny-tie.jpg Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Nå er det forskjellige størrelse på skinny ties. Enig i at de tynneste kan bli for skrale, men slips og slag som dette ser da ikke grusomt ut? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det ser ikke grusomt, men det er mye smalere enn det som er ideelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå