Gå til innhold

Måtte ProShop brenne en viss plass!

Anbefalte innlegg

Skal til Danmark til helga og sjekket prisguiden for å finne et kamera å ha med. Fant ut at Nikon Coolpix L820 passet til formålet. www.proshop.no hadde grei pris, og hadde det i følge websiden på lager. Bestilte det, og sjekket status på mandag. Da stod det FORVENTET på lager på onsdag! Så sjekket jeg i dag igjen, og da stod det på lager, så jeg ringte for å spør om de kunne få sendt det så jeg fikk det før helga. Etter lange søk fant de ut at det var IKKE på lager, men det skulle komme inn i dag. Så fant de etterhvert ut at det var mulighet for at det kunne komme i en annen farge enn det jeg hadde bestilt, og det gjorde ikke meg noe. Men han skulle kontakte meg tilbake for å avklare dette. Hørte ikke mer fra dem, og ringte og snakket med en høyt oppe i systemet der nå, og han kunne fortelle meg at det kameraet nok ikke kom til å komme før helga!

Jeg blir så eitrande forbanna på dette! Hvorfor må de skrive at ting er på lager når det ikke er det? Og hele tiden er det vi, forbrukerne som blir sittende igjen med skjegget i postkassa. De unnskylder seg i øst og vest, men det hjelper ikke oss noen ting!

Jeg blir så sint og skuffet at jeg får lyst til å jevne butikken med jorden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inntrykket du legger igjen i første posten tyder ikke på at du har opparbeidet noe særlig erfaring med webshopper...

Akkurat der stjal du tankene mine...

Tviler på om du har mer erfaring enn meg med kjøp fra webshopper...

Men det har nok vi til sammen... derfor er det alltid lurt å forhøre seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

For at andre også skal høre hvordan de er kanskje...?

Det er jo mange som har gitt sin omtale her. Veldig varierende, mye bra, men ganske mange bemerkninger når det gjelder lagerstatus og leveringstid. Hadde jeg hatt dårlig tid, han jeg nok holdt meg unna.

http://www.prisjakt.no/shop.php?f=16091&s=50

Takk for at du gir uttrykk for din erfaring. For meg er det nok en bekreftelse på at det lønner seg å gjøre litt research på forhånd, og at laveste pris ikke alltid er den beste.

Det som gjenstår å se, er hva som skjer dersom det er feil og mangler ved produktet.

Lenke til kommentar

@nor50.

Jeg forstår din frustrasjon, og at du blir forbannet er berettiget. Men det betyr dessverre ikke at jeg er direkte imponert over din holdning her i denne tråden.

Ja jeg er enig i at lagerstatus og og ikke minst kommunikasjon fra selger SKAL være korrekt. Dessverre så har jeg opplevd at lagerstatus eller forventede datoer som ikke stemmer også gjelder store "seriøse" nettbutikker. Av og til er det logiske grunner til slike feil, av og til er det rett og slett dårlig arbeid fra nettbutikken.

Som sagt jeg forstår din harme, og selv om jeg synes overskriften blir unødvendig "teatralsk" så setter jeg den på kontoen for "øyeblikkets forbannelse".

Det jeg derimot ikke forstår er din "negativitet" overfor de som kommer med svar på dine kommentarer. På meg virker det som greie og uskyldige svar, men du synes og overføre din harme fra nettbutikken til forumbrukerne på en unødvendig aggressiv måte.

Mitt lille innlegg er ikke ment å være av typen "forumpoliti", den er bare en liten påminnelse om at de fleste her faktisk prøver å være hjelpsomme og da er det greit å ikke oppfatte alt som blir skrevet i "verste mening".

Jeg håper du finner et greit kamera et annet sted og ønsker deg god tur til det "yndige land" :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...