Danda Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Noen som vet om det kommer ut the making of the hobbit sånn som de hadde med the lord of the rings? eller er det bare Video bloggen? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Skal ikke se bort i fra at det kommer både "Making of the Hobbit" og en forlenget utgave av kinoversjonen på Blu-ray. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Blu-Ray utgaven som er ute nå inneholder iallefall bare video-bloggene. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ja, det vil komme en Extended Edition av The Hobbit: An Unexpected Journey. Det sies at den skal ha cirka 20-25 minutter ekstra spilletid. Det er trygt å si at vi får det resterende av bonusmateriale der. Hvorfor sparer de på bonusmateriale? Enkelt å greit, for å tjene penger. Dette har blitt gjort tidligere. "Avatar" kom ut på Blu-ray og DVD fire måneder etter at den premierte på kino (selvfølgelig på "Earth Day") og inneholdt ikke bonusmateriale i det hele tatt. Det ble spart til en 3-disk Collector's Edition hvor første disk var spillefilmen, den andre var Director's Cut og tredje var bonusmateriale. Denne kom ut i november. Høyst sannsynligvis ser vi nyutgivelsen av Hobbiten i butikkhyllene i sen høst, i tide til julegavehandelen og for å reklamere videre mot neste del av Peter Jacksons filmtrilogi som fortsetter i desember. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er bare å se på utgivelsene av Ringenes Herre. 1. Fellowship of The Ring på Kino 2. Fellowship of The Ring DVD 3. Fellowship of The Ring Extended DVD 4. Two Towers på Kino 5. Two Towers DVD 6. Two Towers Extended DVD 7. Return of the King på Kino 8. Return of the King DVD 9. Return of the King Extended DVD 10. Samleboks Blu-Ray 11. Samleboks Extended Blu-Ray Forventer ikke noe mer eller mindre av Hobbiten egentlig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Planen min er å kjøpe alle 3 hobbit filmene på blu ray (vanlig versjon så fort de kommer ut) og kjøpe samleboksen med alle 3 extended edition, så gir jeg bort de andre filmene Lenke til kommentar
Danda Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Ok så bra! Synes the making of er like viktig som filmene, husker jeg satt å så på det etter lord of the rings 3x4 timer med making of er genialt! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ok så bra! Synes the making of er like viktig som filmene, husker jeg satt å så på det etter lord of the rings 3x4 timer med making of er genialt! Støttes. LoTR-Ekstramaterialet syntes jeg var nesten like bra (og ikke minst interessant) som filmene selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå