Joachim_F Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 TUG byr på eventyr i en endeløs verden. Les hele saken Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Wow, dette virket svært lovende! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Ikke interessert nok til å gå over 15$, og da må jeg vente helt til 2015 siden det ikke holder til alpha eller beta tilgang. I lengste laget, så det ender nok med at jeg hopper over denne. Endret 14. mai 2013 av Godsaker Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Intet gameplay inten tanke tenkt på å støtte. Må ha noe konkret jeg hvis jeg skal kunne støtte. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Intet gameplay inten tanke tenkt på å støtte. Må ha noe konkret jeg hvis jeg skal kunne støtte. Så du Kickstarter-filmen deres? Er mye gameplay-video der. Endret 14. mai 2013 av Joachim_F 1 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Plegde eneste er ikke så glad i first person view...:/ Lenke til kommentar
n0te Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 "Shut up and take my money!" Sponset med 30 duller =D Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det vil også bli noe third person view: Will there be a 3rd-person camera option?Yes! In some gameplay modes, you may have to craft (or discover!) a way to do this, but the option will definitely be available to players who prefer to play this way. You’ll also be able to craft items that will alter your field of view, and even function as periscopes or detachable cameras! Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Kanskje folk bør se nøye på kickstarteren og se alt materiale av video og slik som er lagt ut? Dette er ikke forhåndsbestilling - ikke slik kickstarter funker....... For de som vil ha beta og full tilgang, koster det usle 120 kr. 350 kr for de som vil ha Alpha, beta og fullt spill. Hvor mye koster spill i butikken i Norge? Dette og Stonehearth på kickstarter virker mer lovende enn de fleste spill som kommer fra store spillselskap. Og ja, det er veldig vanlig å vente 1+ år fra kickstarter er ferdig til man kan få spillet tilgjengelig over kickstarter. MEN man får oppdateringer ofte. Her er det slik at man får beta tilgjengelig på kort tid Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) BACK THIS SHIT UP!!! (edit) @Mark, nobody has to pay for game updates. No tricks here at all... -Ino If you're in the Beta, you have the game forever. You won't have to buy it twice or subscribe or anything. -Merylisk Endret 17. mai 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 next gen minecraft btw =P WE FUCKING DID IT!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå