Kfjdjidosksheve Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har blackwidow, det er best! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Logitech G710+ er herlig å skrive på, og ikke for bråkete om det er viktig 1 Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det ble faktisk Qpad MK-80 på meg. Jeg er veldig fornøyd, dog knappene bråker litt! Men med headsett så går det bra for meg. Samboeren min derimot.. No som du har hatt tastaturet i over ein månad, er du fortsatt nøgd? Det har ikkje dukka opp ting som du har vore misnøgd med? Sit fortsatt med corsair k-60 og opplev "ghosting" og "repeating keys" med tastane dag inn og dag ut Evt. for sambuaren din... Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Fortsatt kjempefornøyd! Veldig godt tastatur, veldig behagelig å skrive på også. Samboeren min derimot, har fått iPad. Nå klager hun ikke på noe! dessuten aldri opplevd ghosting eller noe i det heletatt! Endret 21. august 2013 av Arceez Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvis du har funnet deg et tastatur, kanskje sette tråden som løst da (samt evt. +1). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå