Gå til innhold

12" powerbook ligger ikke jevnt

Anbefalte innlegg

Jeg har en 12" powerbook 867MHz som jeg har brukt siden august i år. I det siste har jeg merket at maskinen ikke ligger helt jevnt på underlaget. Den vipper litt. Det er ikke veldig mye, men nok til at det irriterer meg. Er det noe jeg kan gjøre? Maskinen er kjøpt hos Eplehuset.

Eller's er jeg kjempefornøyd med maskinen min, det er den beste maskinen jeg har hatt noensinne.

Ivar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over gummiknottene :lol: . Jeg fant til min store glede ut at et faktisk var underlaget som ikke var jevnt. På de andre skrivebordene jeg testet lå maskinen helt jevnt. Beklager mitt unødvendige innlegg.

Jeg har faktisk hørt om powerbook'er som har blitt ujevne av varmen. Noen som vet mer om dette?

Ivar

Lenke til kommentar

Jeg har det problemet med at den ikke ligger jevnt på bordflata.. Ringte apple og spurte hva jeg skulle gjøre med det, men de sa jeg måtte kontakte nærmeste autoriserte mac forhandler. Da Stavanger er nærmeste sted med 4 timers kjøring, fant jeg heller ut at jeg kunne bruke en slik man klistrer under stol beina. Satte den midt mellom de bakerste gummiknottene slik at de to gummiknottene ikke kommer i kontakt med bordflaten.

Mulig det har kommet fra varmen, da den ble slik like etter jeg tok den i bruk. Hvis noen har peiling på hva jeg kan gjøre for å hindre at den bøyer seg mer (noe den allerede har gjort), eller om det er mulig å få det på garantien så vil jeg gjerne høre fra dere..

Lenke til kommentar
Er klar over gummiknottene :lol: . Jeg fant til min store glede ut at et faktisk var underlaget som ikke var jevnt. På de andre skrivebordene jeg testet lå maskinen helt jevnt. Beklager mitt unødvendige innlegg.

Jeg har faktisk hørt om powerbook'er som har blitt ujevne av varmen. Noen som vet mer om dette?

Ivar

Jeg har hørt om det.

Det skjedde på enkelte 12" powebook's som ble veldig varm.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hallo, gutta - jeg har løsningen!

Min PB 12" 867 vippet. Jeg åpnet maskinen (slik at skjermen ikke tok skade) og satte den mot en bordkant og bøyde den andre veien. IKKE mye! Bare et LETT press, og det var i orden. Dette hadde irritert meg drittlenge, men nå er det helt OK. Dette tipset fikk jeg på et amerikansk forum, og har også sett det samme på mange andre fora i ettertid.

Husk at disse maskinene tåler MASSE! Det er ikke farlig å bøye den littegrann.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...