AfterGlow Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kinesiske Colorful viser to ulike varianter.Ny GTX Titan-modell får vannkjøling Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kjøpt om de lanserer i Norge =) 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 EK har kulere vannblokker 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 EK har kulere vannblokker Men ikke akkurat garanti på kortene etter at blokkene kommer på fra dem Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) EK har kulere vannblokker Enig! Men ikke akkurat garanti på kortene etter at blokkene kommer på fra dem Er ikke alltid man kan få i pose og sekk. Så spørsmålet er hva man verdsetter mest. Endret 14. mai 2013 av Hansien Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Enig! Er ikke alltid man kan få i pose og sekk. Så spørsmålet er hva man verdsetter mest. Sant, men jeg vil se en test, på hvem som er best, men selv ville jeg valgt EK, men dersom man er litt usikker på vannkjøling så er jo dette ett godt alternativ Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 eVGA sine kort beholder garantien selv om du overklokker/monterer alternative kjølere/vannblokker. Så hos noen produsenter får du faktisk i pose og sekk. Ikke den billigste produsenten, men noen kroner er det kanskje verdt for å få "lov" til å overklokke og modde. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er det ikke massevis av regler i forhold til Titan's design som, ifølge disse bildene da blir brutt? Lenke til kommentar
entername Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Eg har personlig ei EK blokk på mitt kort. Denne kjem jo ferdig levert og satt sammen. Det einaste du gjer er å skru på nippler. Det må du jo gjere med ein slik løysing og. So sant du monterer vannkjlingssettet sjikkelig vil det mest truleg halde lenger enn maskina. Vertfall vist man snakker om ei gaming maskin. Lenke til kommentar
Choppa Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Regner med at støynivået synker drastisk med vannkjøling? Hadde pc-en min vært lydløs i så fall Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kommer jo helt an på hva du gjør ut av det. Stor kjøleflate = mindre behov for luftgjennomstrømning = mindre støy Vannkjøling setter ingen begrensning på kjøleflate, og begrenses bare til hva du ønsker, får plass til og ikke minst hva man har råd til. Selvsagt kan man la støynivå være det samme, men at man heller velger å øke kjøleytelsen. Eller begge ting ... To titaner frister så sykt. Kjipt å være arbeidsledig nå ja! Grrr. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 To titaner frister så sykt. Kjipt å være arbeidsledig nå ja! Grrr. Gled deg til du er ferdig (få deg en reisejobb ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå