Judas Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg har da et Abit Sl6 hovedkårt som støtter åpp til 1 GHZ. Mine planer for fremtiden var da och oppgradere bios. Hvis noen kunne lagt ut om fremgangs måte hadde det vært ypperlig. Jeg har filene jeg trenger men va gjør jeg så?. Kan jeg bruke P3 FC-PGA2 CPU`r på et FC-PGA hovedkårt. Hvordan er ytelsen på de nyeste P3 CPU`ne medopptil 1,4 GHz hastighet i forhold til P4 och Thunerbird? Har noen erfaringer? Takk for alle svar ----------------------------- Abit Sl6 P3 733@842 Asus GF2 MX 400 384 MB SD-RAM Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Du kan dessverre ikke kjøre FC-PGA2 prosessorer på et FC-PGA hovedkort. Ytelse, den er bra - men sett mot pris er Northwood bedre - særlig dersom du tar trimming i betraktning. En Northwood til rundt 2000kr kommer ganske glatt oppi 2.3-2.4GHz og her har den egentlig ikke mye konkurranse. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Du må nok bytte HK hvis du skal kjøre Tualatin CPU på din pc. Det ville uansett vært en deadend oppgradering siden P3 og Celeron muligens overlever dette året. Har hørt rykter om Celeron versjon av P4 skal komme i løpet av året. P3 lever bare fordi den tilfredsstiller krav til stackservere om liten plass og lite strømforbruk=lite varme utvikling. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå