Madridista1212 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det å forstå når en kunde kommer med kjøpesignaler, er helt avgjørende når du skal selge bil. Kan du gi meg noen gode, gjennomtenkte kjøpesignaler? f:eks: "hvor lang leveringstid er det?" Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kunden kommer med bemerkninger om hvordan det ville vært å eie produktet. Han kan f.eks si: "Den bilen hadde bare vært topp å kjøre rundt i". Han kan også be selger gjenta noe som allerede har blitt gjort helt klart tidligere - for å overbevise seg selv om at han tar en riktig beslutning. Han kan også gi uttrykk for enighet ved å forsterke selgerens argumenter. Selger kan også selv forsterke kundens verbale signaler, ved f.eks å spørre han om hvordan produktet vil passe inn hos han, mao. få ha til å "se" produktet i sine egne omgivelser. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 “Hvordan utstyrpakke anbefaler du?” “Kan jeg få interiøret I børstet stål” ? “ er det mange som kjøper denne modellen?” “den her bilen kunne jeg godt ha tenkt meg” “den bilen hadde passet perfekt I “porscheklubben” “ “ kan jeg prøvekjøre den nå I dag ?” tok disse eksemplene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå