TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvor står det at det kortet er utsolgt? var grisebillig, må være noe galt med det lokke tilbud deluxe! klikk kjøp- så trykk til kassen- når du kommer til kassen, blir varen fjernet fordi det er utsolgt. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, CDons lagerstatus er mildt sagt provoserende - det er en CD jeg har prøvd å kjøpe hos dem 3 ganger (finner den ikke andre steder), og det står at den er på lager, får gjort bestillingen...og venter, helt til jeg får mail om at "beklager, varen kan ikke skaffes, her er et gavekort på 50kr. som plaster på såret". Helt ærlig, så unngår jeg å bestille fra CDon, hvis jeg kan (spesielt effektiv retur/RMA-ordning har dem heller ikke IMHO). Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, CDons lagerstatus er mildt sagt provoserende - det er en CD jeg har prøvd å kjøpe hos dem 3 ganger (finner den ikke andre steder), og det står at den er på lager, får gjort bestillingen...og venter, helt til jeg får mail om at "beklager, varen kan ikke skaffes, her er et gavekort på 50kr. som plaster på såret". Helt ærlig, så unngår jeg å bestille fra CDon, hvis jeg kan (spesielt effektiv retur/RMA-ordning har dem heller ikke IMHO). ja dem virker heilt steike latterlige så eg holder meg unna Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Haha sjekka samtlige tilbudskort nå, så og si alle var utsolgt.... Sleipt! Jeg har ett kjapt spm til, hvor mye er maxpris på mitt brukte gtx 470? (Han som vil ha det er langt ifra kresen på grafikken, han vil bare bytte ut sitt amd hd 4970) Har en som har veldig lyst til å kjøpe det, men jeg suger til å prise ting (spesielt når det gjelder hardware) Endret 15. mai 2013 av SaNux Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Haha sjekka samtlige tilbudskort nå, så og si alle var utsolgt.... Sleipt! Jeg har ett kjapt spm til, hvor mye er maxpris på mitt brukte gtx 470? Har en som har veldig lyst til å kjøpe det, men jeg suger til å prise ting (spesielt når det gjelder hardware) en som selger 470 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/29634 1000 kr er for mye 6-700 kr er nok rett Lenke til kommentar
jonny Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dette er fortsatt mulig å bestille: EVGA GeForce GTX 670 Og dette: EVGA GeForce GTX 680 Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Dette er fortsatt mulig å bestille: EVGA GeForce GTX 670 Og dette: EVGA GeForce GTX 680 Takker for tipset, men kortet er allerede på vei Takk igjen TheGaame! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Takker for tipset, men kortet er allerede på vei Takk igjen TheGaame! np kos deg med nye kortet Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 np kos deg med nye kortet Det vil jeg! Er fortsatt en god oppgradering fra 470 kortet vil jeg tro, og med muligens en liten overclock, enda bedre Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Takker for tipset, men kortet er allerede på vei Takk igjen TheGaame! du kjøpte asus gtx 670 nice super kjøler på det kortet, garantert lett å overklokke eg har 680 med samme kjøler Endret 15. mai 2013 av TheGaame Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 du kjøpte asus gtx 670 nice super kjøler på det kortet, garantert lett å overklokke eg har 680 med samme kjøler Konge! Var bekymret en liten tid, at jeg hadde gjort et bomkjøp, men ser at folk har klokka kortet opp til 680 nivå, og da kan jeg ikke være misfornøyd Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Konge! Var bekymret en liten tid, at jeg hadde gjort et bomkjøp, men ser at folk har klokka kortet opp til 680 nivå, og da kan jeg ikke være misfornøyd mitt kort holder seg på 27-28 grader idle, og 69-70 under bf3 og da kjører viftene automatisk- maks 45% og eg hører dem ikke før eg manuelt setter dem på 60%. så meget stille og meget god kjøling Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 470 vs. 670 (ta tallene med en klype salt): http://www.hwcompare.com/12527/geforce-gtx-470-vs-geforce-gtx-670/ For OC/manuell viftestyring av 670-kortet, kikk på MSI Afterburner: http://event.msi.com/vga/afterburner/download.htm Ikke bry deg om at det står MSI - jeg kjører det programmet uten issues med mitt Asus DirectCU II 670-kort. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 470 vs. 670 (ta tallene med en klype salt): http://www.hwcompare...eforce-gtx-670/ For OC/manuell viftestyring av 670-kortet, kikk på MSI Afterburner: http://event.msi.com...er/download.htm Ikke bry deg om at det står MSI - jeg kjører det programmet uten issues med mitt Asus DirectCU II 670-kort. har du prøvd asus gpu tweak? er det noen forskjeller på dem? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei, jeg skulle bare ha manuell viftekontroll, så OC-delen interesser meg ikke (ennå ). Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg bruker allerede MSI Afterburner flittig Gleder meg til å kikke mer på Asus sitt programm, og om det er like enkelt å bruke som folk skal ha det til Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg bruker allerede MSI Afterburner flittig Gleder meg til å kikke mer på Asus sitt programm, og om det er like enkelt å bruke som folk skal ha det til Det er samme program med nytt skin, og litt færre overvåkningsmuligheter. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Greit å vite, da får jeg bruke begge når den tid kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå