Skismøring Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Så les her: http://www.side3.no/article3623222.ece Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Når jeg må ned i kjelleren for å bytte ølfat er det omtrent som i den gruven. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Er jo en spennende jobb da, vet jo aldri hva neste arbeidsdag bringer etc. 5 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Heller det, enn å sitte i kasse på Rimi. 9 Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det der er sykt ass, solgt av familien som om han skulle vært en eiendom .. og nå jobber han 10 timer daglig under jevla jorda... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nei, det tror jeg ikke. Ikke jeg heller. Trives godt i jobben min. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så latterlig dårlig den artikkelen der er skrevet. Grenser til ungdomskole nivå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så latterlig dårlig den artikkelen der er skrevet. Grenser til ungdomskole nivå. Hah. 8 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Nå er jeg heldigvis bare en tulling på et forum som ikke får betalt for å skrive. Endret 17. mai 2013 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så latterlig dårlig den artikkelen der er skrevet. Grenser til ungdomskolenivå. Og likevel vant den prisen "Årets Featuresak." Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Og likevel vant den prisen "Årets Featuresak." Når artikler vinner en eller annen utmerkelse, så er vel det på grunn av den omhandler og bra journalistikk. Det er ikke nødvendigvis måten den ble skrevet på. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Faktisk, trådstarter, så trodde jeg ikke at jeg hadde en jævlig jobb, og det er fordi jeg er arbeidsledig, så til alles informasjon skulle jeg heller ha vært han duden i artikkelen, ihvertfall basert på kommentarene i tråden, jeg gadd nemlig ikke klikke på linken Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ingen som er arbeidsledig i Norge om de ikke selv bestemmer det. (Hvis man da ikke har fysiske eller psykiske skader ) Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Ingen som er arbeidsledig i Norge om de ikke selv bestemmer det. (Hvis man da ikke har fysiske eller psykiske skader ) Hva om du har fått sparken p.g.a nedskjæringer? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Butikk jobber Lager jobber Vaskejobber Finnes nok av valg , problemet er at folk tror de er for gode til enkelte jobber . Bare fordi du er utdannet ingeniør betyr det ikke at du er for god til å vaske toaletter. Er det ikke jobbet i din kommune , flytt. Som jeg sier , man får jobb hvis man vil. Folk er bare for godt vant, vil ikke gjøre ditt eller datt, vil ikke reise fra familie etc. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 For å flytte må man ha penger, og det har man ikke alltid hvis man ikke har jobb. De fleste jobbene finnes i byer, der det er dyrere å bo enn i skogen eller på fjellet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå