b0nna Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Så selv Opteron launchen og det var fett. Nå er det Athlon 64' tur. http://www.amd.com/us-en/0,,3715_9651,00.html "10:00 AM - 11:00 AM PT" Når skulle det bli for oss i Norge? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 10AM PT er Klokka 10 Ante Meridiem (på formiddagen) , Pacific Time dvs 9 timer før oss (tror jeg). Mao vi får se den klokka 1900 samme dag. Og for all del, skyt meg hvis jeg tar feil og ta en dobbelsjekk for jeg er ikke HELT sikker. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hehe, hva skjer da? Hvordan lanserer di den live? Fyrverkeri? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Hehe, hva skjer da? Hvordan lanserer di den live? Fyrverkeri? Ok, fett for spesielt interesserte da. Det blir vel masse skryt, sikkert endel om software dem har fått portet osv. Under Opteron launchen var det folk fra IBM, Sun, MS +++, blir sikkert mye av det samme men rettet mot desktop segmentet. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hehe, hva skjer da? Hvordan lanserer di den live? Fyrverkeri? Rituell offerbrenning av en intel-logo, etterfulgt av sex med en jomfru på et alter bygd opp av Opteron'er? Blir nok presentasjon av tekniske data, priser, målgrupper, sammenligninger med andre selskaper og prosessorer pluss demonstrasjon av ytelse osvosv. Det vanlige jallet. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kommer nok til og titte innom her Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Rituell offerbrenning av en intel-logo, etterfulgt av sex med en jomfru på et alter bygd opp av Opteron'er? En av de få her på Forumet som har litt fet humor Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Så, nå er det ikke lang tid igjen iallefall. Tenkte jeg derfor skulle bumpe den opp så flere fikk den med seg. Men er det 18.00 eller 19.00 eller når er det showet begynner? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Så, nå er det ikke lang tid igjen iallefall. Tenkte jeg derfor skulle bumpe den opp så flere fikk den med seg. Men er det 18.00 eller 19.00 eller når er det showet begynner? Begynte 1900 Var rimelig fett synes jeg. Fikk ikke med meg hvem de gitar kameratene var men. Fett med Schumacher, Sweeny ++ Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 fint show og presentasjon. men ble litt kjedlig i lengden. hører fortsatt inni meg "AMD Athlon 64 Processor" med veldig tydelig amerikansk uttale... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 lurer på hva slags linje amd.com sitter på jeg Sikkert MANGE som skal se den streamen osv. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 lurer på hva slags linje amd.com sitter på jeg Sikkert MANGE som skal se den streamen osv. det var litt hakkete til tider. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 lurer på hva slags linje amd.com sitter på jeg Sikkert MANGE som skal se den streamen osv. Slik streaming betyr vel ikka at de laster opp X tusen videostrømmer samtidig, men at de laster opp 1 stream som X tusen seere ser på samtidig. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det var en multicast strøm, den kunne du selv hostet på en vanlig SDSL linje (eller adsl hvis du har bedre upload enn meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå