Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere helvetes hvite riddere. Hvor lavt er dere villige til å synke?

Anbefalte innlegg

Har jeg sagt noe om verdi her? Det var min benk og jeg hadde markert den. Er du anarkist eller? Hvorfor støtter du da hvite riddere som forsvarer mus?

Var dette på et treningstudio?

I såfall var denne benken din?

Sto det navnet ditt på den?

Har du kjøpt å betalt den?

Har du reservert den?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler jo å behandle kvinner med respekt. Vi er jo tross alt det svake kjønn, så ja, hun fortjener jo å ha andre som kan sette deg på plass. Uansett, når ble det lov til å holde av plass på gymmen med en drikkeflaske og hvorfor har ikke jenter noe å gjøre med frivekter?

Virker ikke som tråstarter har det best synet på kvinner.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis de ikke klarer å behandle menn med respekt engang, tror de at de blir noe bedre av å behandle kvinner med respekt da eller? Klart det er lov å holde av en plass med drikkeflaske. Du har forøvrig misforstått konseptet respekt, det har ingenting med å ha særrettigheter å få sydd puter under armene å gjøre. Det er alt annet enn respektabelt.

Hva får deg til å tro at menn forjener mer respekt enn kvinner.

Man må respektere andre for å bli respektert selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor nevner TS vekten og høyden på de han diskuterer med? Er det noe sammenheng mellom vekt/høyde og vellykkethet eller verdi? Hva har fysikken til de andre med saken å gjøre?

Min nye fordom: Alle store folk på treningsstudioet ser ned på de som ikke er like store som dem.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Det verste jeg vet er når folk setter drikkeflaska si over alt og tror de har reservert plassen.... ofte opp til flere minutter.

Du var sikkert ikke borte så lenge men hvor skal da egentlig grensa gå?

Hadde du vært "normal" hadde du tatt drikkeflaska de å funnet på noe annet istedefor å lage en scene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har stor respekt for at du ikke fikk trent ut opplegget ditt, og at dette tydligvis har medført traumer for deg. Det må ha vert provoserende å bli tilsnakket av det andre kjønn, så provoserende at du måtte rett hjem og skrive en avhandling om det her isteden for å "arnoldpresse" sofaen din mens du maste på at mamma skulle bli ferdig på kjøkkenet.

Hvordan hadde du følt om følgende situasjon; Jeg kommer valsende inn i butikken du handler tunfisken din i. Det første jeg gjør er å plassere kurven min foran kassen, mens jeg iler bort til reolen der tampongene er plassert. Etter å ha hentet de nødvendige varene går jeg så tilbake til kassen, og forventer at alle har stått i kø bak kurven min, for jeg var jo først ute, oog markerte dette!?

Du kvinnfolklogikk. Det er ikke sånn at vektene henger fast under benken heller. Det er normalt å gå fra benken for å hente vekter, og kan ikke sammenlignes med å glemme en vare i kassekøa. Å hente varer er å gå fra køa, å hente vekter er for å få gjort deg ferdig med benken du har skaffa deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som trådstarter er mentalt sett i ustand til å se verdien i et menneske. Det er ikke snakk om hvor store muskler man har, hvilket kjønn man har, eller hvor skremmende man ser ut.

Det faktum alene at TS trur han kan fikse situasjonen ved å gå bort til "lederen av de hvite ridderene" og blåse seg opp er bevis nok for hva slags person det er snakk om. Skal vi gå igjennom en liten psykolopgisk evaluering av hans syn på kvinner i forhold til seg selv her dere? (jobber med evaluering og miljøterapi av psykologiske pasienter)

Han omtaler nærmest konsekvent jenter (i denne tråden og andre tråder) som "kvinnemennesket", "hunkjønnet" og andre ord som fjerner tanken om at det er en person det er snakk om, men heller kun et objekt som er del av hans verden. Det spennende med dette er at han aldri omtaler andre gutter på samme måte, med mindre de har vært til direkte bry for han, noe som tyder sterkt på at han har et veldig forskjellig syn på gutter og jenter, og ikke på en positiv måte.

Når han snakker om seg selv er han supermann, han er veltrent, høflig, får alles blikk hvorenn han går, den bedre halvdel av ethverdt forhold, og en skikkelig Don Juan. Viser en stor uvillighet til å vise sine egne svakheter og dårlige sider.

Jeg ville sagt at TS er en veldig sterk mannssjåvenistisk, og viser tegn til grandios tankegang, der alle andre er enten en del av livet hans for å tjene han eller stå i veien, hva andre ønsker eller tenker (spessiellt jenter) bryr han seg lite om.

Men det er bare mine få tanker om saken, ta de med ei klype salt. Det veit jeg TS kommer til å gjøre xD

Er dette narsissisme? Om ikke som diagnose, så ihvertfall som en generell tilstand?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...