Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det handler jo å behandle kvinner med respekt. Vi er jo tross alt det svake kjønn, så ja, hun fortjener jo å ha andre som kan sette deg på plass. Uansett, når ble det lov til å holde av plass på gymmen med en drikkeflaske og hvorfor har ikke jenter noe å gjøre med frivekter? Hvis de ikke klarer å behandle menn med respekt engang, tror de at de blir noe bedre av å behandle kvinner med respekt da eller? Klart det er lov å holde av en plass med drikkeflaske. Du har forøvrig misforstått konseptet respekt, det har ingenting med å ha særrettigheter å få sydd puter under armene å gjøre. Det er alt annet enn respektabelt. Endret 13. mai 2013 av Kalkunkrøll 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vi alle som trener kommer jo bort i situasjoner der folk kanskje tar seg litt mer tilrette en det man er behagelig med, men noe sier meg at TS kanskje ikke akkurat sa i fra på en veldig hyggelig måte. 'YO WITH TRASH BITCH, GET OF THAT BENCH SLUT, ellers arnoldpresser jeg klitten din' 9 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvorfor er denne tråden så populær? Folk er merkelige dyr. Jeg er enig med TS at det er svært latterlig av menn å komme å forsvare en jente fordi det er en jente, men slik er det når det er masse testosteron og en jente i nød i rommet. Men når det er sagt, så er det altså ikke nok å sette en flaske på en benk for å signalisere at den er opptatt. Da må det være en hel bag eller en person på den for at folk skal ta poenget. 3 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vi alle som trener kommer jo bort i situasjoner der folk kanskje tar seg litt mer tilrette en det man er behagelig med, men noe sier meg at TS kanskje ikke akkurat sa i fra på en veldig hyggelig måte. 'YO WITH TRASH BITCH, GET OF THAT BENCH SLUT, ellers arnoldpresser jeg klitten din' WOW! Du er SYKT morsom da. Hvor tar du det fra? Og hva er det som får deg til å tro at han ikke sa det på en hyggelig måte? Han sa i første posten at han var hyggelig og det var ingen grunn til å ikke være hyggelig, men grunnet litt høy selvtillit tar forumtøffingene helt av i denne posten. Tragisk! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Hvorfor er denne tråden så populær? Folk er merkelige dyr. Jeg er enig med TS at det er svært latterlig av menn å komme å forsvare en jente fordi det er en jente, men slik er det når det er masse testosteron og en jente i nød i rommet. Men når det er sagt, så er det altså ikke nok å sette en flaske på en benk for å signalisere at den er opptatt. Da må det være en hel bag eller en person på den for at folk skal ta poenget. Viss det har vært en ufin situasjon så ville nok det vært veldig normalt at folk rundt hadde reagert, siden jeg har en misstanke om at kanskje TS var litt i overkant villig til og arnoldpresse the slut out that window. Står det en flaske på en benk er benken opptatt, det er common sense og det forstår nok dama etter dagens situasjon. Det å ta ei dame i forsvar når det er zyzz som står der ville jo en kvar skikkelig mann ha gjort. WOW! Du er SYKT morsom da. Hvor tar du det fra? Og hva er det som får deg til å tro at han ikke sa det på en hyggelig måte? Han sa i første posten at han var hyggelig og det var ingen grunn til å ikke være hyggelig, men grunnet litt høy selvtillit tar forumtøffingene helt av i denne posten. Tragisk! Han skulle arnoldpresse en ansatt. 12 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Altså. Med det nivået han skriver på her vil jeg tro at den såkalte "ikke-autoritære" stemmen hans var noe ala "HVA FAEN GJØR DU PÅ PLASSEN MIN, HORE?!" 6 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Han skulle arnoldpresse en ansatt. Skulle arnoldspresse den første nebbenosen som gikk henne i forsvar. Han var sånn 1.70, 55kg. Det var bare for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Skulle arnoldspresse den første nebbenosen som gikk henne i forsvar. Han var sånn 1.70, 55kg. Det var bare for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss. Hahahhahahahahaha Nei huff... 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Selv om OP oppfører seg som en tulling så har han rett på ett punkt. Hvis du setter flasken din på en benk, er den opptatt. Sånn er normen, og det fungerer bra. Å stjele en benk fra noen andre som skal til å hente vekter er ekstremt douchemove. Hvis du ikke kjenner følelsen kan jeg ikke se for meg at du har opplevd det 31 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Skulle arnoldspresse den første nebbenosen som gikk henne i forsvar. Han var sånn 1.70, 55kg. Det var bare for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss. Er det å være stot et synnonym for det hvorvidt noen har rett eller ikke? 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Selv om OP oppfører seg som en tulling så har han rett på ett punkt. Hvis du setter flasken din på en benk, er den opptatt. Sånn er normen, og det fungerer bra. Å stjele en benk fra noen andre som skal til å hente vekter er ekstremt douchemove. Hvis du ikke kjenner følelsen kan jeg ikke se for meg at du har opplevd det Godt kjent med følelsen, men etter å ha pløyet gjennom hele hans fantastiske sammensurium på første side har jeg mine tvil om at han legger alle korta på bordet. Jeg velger å tro at OP oppførte seg fiendtlig mot denne jenten/kvinnen slik han legger det frem. 4 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Er det å være stot et synnonym for det hvorvidt noen har rett eller ikke? Nei, men han hadde ikke rett, og han var en hvit ridder. Jeg tenker bare høyt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Notatblokk Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Bhaha jeg må le litt av at hun får støtte til og med i denne tråden, hvor hun engang ikke eksisterer . Det ER jo kjipt å flytte noens flaske og så ikke engang gidde å vente når de sier de kun har to sett. Hadde benken vært uten flaske så hadde hun hatt mer "rett". 15 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Godt kjent med følelsen, men etter å ha pløyet gjennom hele hans fantastiske sammensurium på første side har jeg mine tvil om at han legger alle korta på bordet. Jeg velger å tro at OP oppførte seg fiendtlig mot denne jenten/kvinnen slik han legger det frem. Kvinner forstår bare makt, hadde jeg oppført meg autoritært eller ufint så hadde jeg fått viljen min. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hva er en hvit ridder og hva er en nebbenos? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kvinner forstår bare makt, hadde jeg oppført meg autoritært eller ufint så hadde jeg fått viljen min. I'm out......... 9 Lenke til kommentar
TO_9531 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis de ikke klarer å behandle menn med respekt engang, tror de at de blir noe bedre av å behandle kvinner med respekt da eller? Klart det er lov å holde av en plass med drikkeflaske. Du har forøvrig misforstått konseptet respekt, det har ingenting med å ha særrettigheter å få sydd puter under armene å gjøre. Det er alt annet enn respektabelt. Jeg har stor respekt for at du ikke fikk trent ut opplegget ditt, og at dette tydligvis har medført traumer for deg. Det må ha vert provoserende å bli tilsnakket av det andre kjønn, så provoserende at du måtte rett hjem og skrive en avhandling om det her isteden for å "arnoldpresse" sofaen din mens du maste på at mamma skulle bli ferdig på kjøkkenet. Hvordan hadde du følt om følgende situasjon; Jeg kommer valsende inn i butikken du handler tunfisken din i. Det første jeg gjør er å plassere kurven min foran kassen, mens jeg iler bort til reolen der tampongene er plassert. Etter å ha hentet de nødvendige varene går jeg så tilbake til kassen, og forventer at alle har stått i kø bak kurven min, for jeg var jo først ute, oog markerte dette!? 7 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Nå får dere passe dere så ikke administratorene kommer og arnoldpresser dere alle sammen 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rider of Reason Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Er velbygd og atletisk som trener seriøst og ofrer en god del frittid på trening og i dag var [...] Spørsmålet er bare, hvor lavt er dere villig til å synke for en jente? Vil dere fortsette å ofre egen integritet, moral og selvverd bare for å ødelegge for en konkurent og skape en illusjon av at dere vinner noe som helst på å holde på sånn? I denne situasjonen har du selvfølgelig retten fullt og helt på din side. Det er ufint å ta en plass som andre har markert at de fortsatt bruker, og ja, jeg er også helt enig med deg i at det er et problem at folk har en lei tedens til å blande seg inn og krangle på en sak de ikke har satt seg inn i. At det er en jente med i bildet er selvfølgelig også ganske typisk. Slike ting skjer ofte, og det at du ikke lot sinne ta overhånd er også en positiv ting, det fortjener du respekt for. Når det er sagt så kunne det lønne seg både for deg selv og de du snakker med at du bremser litt på utskjellingen og selvopptattheten. Det hjelper ikke en diskusjon på noen som helst måte at man setter seg selv på pidestall, høyt hevet over alle andre, og snakker nedverdigende til alle andre. Det gir bare folk et dårlig inntrykk av deg, og da gidder de ikke å ta deg alvorlig. Til slutt vil de bare gjøre narr av deg, og ikke ta deg på alvor i det hele tatt når du er ute etter et alvorlig svar. Fortsett heller med den gode utviklingen du viste ved å beherske sinnet i en situasjon hvor du ble urettferdig anklaget. Jeg ser også at du skryter veldig av å vere skikkelig MANN, da regner jeg med du kan ta slike situasjoner som dette (som uheldigvis skjer ofte) som en MANN og bare bite det i deg og gå videre. Menn pleier ikke å syte over småting, selv om vi har retten på vår side. Endret 13. mai 2013 av Rider of Reason 21 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Nei, men han hadde ikke rett, og han var en hvit ridder. Jeg tenker bare høyt. Er du albaner kanskje? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå