Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere helvetes hvite riddere. Hvor lavt er dere villige til å synke?


Anbefalte innlegg

Det handler jo å behandle kvinner med respekt. Vi er jo tross alt det svake kjønn, så ja, hun fortjener jo å ha andre som kan sette deg på plass. Uansett, når ble det lov til å holde av plass på gymmen med en drikkeflaske og hvorfor har ikke jenter noe å gjøre med frivekter?

 

Hvis de ikke klarer å behandle menn med respekt engang, tror de at de blir noe bedre av å behandle kvinner med respekt da eller? Klart det er lov å holde av en plass med drikkeflaske. Du har forøvrig misforstått konseptet respekt, det har ingenting med å ha særrettigheter å få sydd puter under armene å gjøre. Det er alt annet enn respektabelt.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er denne tråden så populær? Folk er merkelige dyr. Jeg er enig med TS at det er svært latterlig av menn å komme å forsvare en jente fordi det er en jente, men slik er det når det er masse testosteron og en jente i nød i rommet. Men når det er sagt, så er det altså ikke nok å sette en flaske på en benk for å signalisere at den er opptatt. Da må det være en hel bag eller en person på den for at folk skal ta poenget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi alle som trener kommer jo bort i situasjoner der folk kanskje tar seg litt mer tilrette en det man er behagelig med, men noe sier meg at TS kanskje ikke akkurat sa i fra på en veldig hyggelig måte.

 

'YO WITH TRASH BITCH, GET OF THAT BENCH SLUT, ellers arnoldpresser jeg klitten din'

 

WOW! Du er SYKT morsom da. Hvor tar du det fra? Og hva er det som får deg til å tro at han ikke sa det på en hyggelig måte? Han sa i første posten at han var hyggelig og det var ingen grunn til å ikke være hyggelig, men grunnet litt høy selvtillit tar forumtøffingene helt av i denne posten. Tragisk!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Selv om OP oppfører seg som en tulling så har han rett på ett punkt. Hvis du setter flasken din på en benk, er den opptatt. Sånn er normen, og det fungerer bra.

 

Å stjele en benk fra noen andre som skal til å hente vekter er ekstremt douchemove. Hvis du ikke kjenner følelsen kan jeg ikke se for meg at du har opplevd det

 

Godt kjent med følelsen, men etter å ha pløyet gjennom hele hans fantastiske sammensurium på første side har jeg mine tvil om at han legger alle korta på bordet. Jeg velger å tro at OP oppførte seg fiendtlig mot denne jenten/kvinnen slik han legger det frem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Godt kjent med følelsen, men etter å ha pløyet gjennom hele hans fantastiske sammensurium på første side har jeg mine tvil om at han legger alle korta på bordet. Jeg velger å tro at OP oppførte seg fiendtlig mot denne jenten/kvinnen slik han legger det frem.

 

Kvinner forstår bare makt, hadde jeg oppført meg autoritært eller ufint så hadde jeg fått viljen min.

Lenke til kommentar

Hvis de ikke klarer å behandle menn med respekt engang, tror de at de blir noe bedre av å behandle kvinner med respekt da eller? Klart det er lov å holde av en plass med drikkeflaske. Du har forøvrig misforstått konseptet respekt, det har ingenting med å ha særrettigheter å få sydd puter under armene å gjøre. Det er alt annet enn respektabelt.

 

Jeg har stor respekt for at du ikke fikk trent ut opplegget ditt, og at dette tydligvis har medført traumer for deg. Det må ha vert provoserende å bli tilsnakket av det andre kjønn, så provoserende at du måtte rett hjem og skrive en avhandling om det her isteden for å "arnoldpresse" sofaen din mens du maste på at mamma skulle bli ferdig på kjøkkenet.

 

Hvordan hadde du følt om følgende situasjon; Jeg kommer valsende inn i butikken du handler tunfisken din i. Det første jeg gjør er å plassere kurven min foran kassen, mens jeg iler bort til reolen der tampongene er plassert. Etter å ha hentet de nødvendige varene går jeg så tilbake til kassen, og forventer at alle har stått i kø bak kurven min, for jeg var jo først ute, oog markerte dette!?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...