Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Arnoldpress stående er en bedre øvelse om man bare er på jakt etter litt pump på slutten av økta mtp. du kan jukse litt i tillegg for å få opp noen ekstra reps. 2 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Det er kjempealfa å bli vippet totalt av pinnen av en jente som flytter en flaske og så sutre om det på internett hvor man virtuelt skjeller ut mennesker som a) ikke var der, og b) ikke bryr seg. Nei, jeg klarer ikke dette. Too much fun. Det var heller ikke hun som vippet meg av pinnen. Hun og de hjernedøde dronene hennes ble redda av en ansatt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hahaha, denne tråden.... Ingen, absolutt ingenting, hindrer en i å ta arnoldpress stående.. HJAAAI I TAKE ARNOLD PRESS HJAI! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Det var heller ikke hun som vippet meg av pinnen. Hun og de hjernedøde dronene hennes ble redda av en ansatt. Ja, for ellers hadde du Arnoldpressa dem. We know 13 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det var heller ikke hun som vippet meg av pinnen. Hun og de hjernedøde dronene hennes ble redda av en ansatt. Hadde arnoldpressa han ansatte ut hele jævla bygningen sjæl ass!!!1 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Nå venter jeg bare på at anarkistene skal komme å fortelle oss om at siden TS var der først er det han som har dyrket jorden og derfor eiger benken. Endret 13. mai 2013 av Priim 6 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hadde arnoldpressa han ansatte ut hele jævla bygningen sjæl ass!!!1 Respect mothafucka! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Geevarghese Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 En drikke flakse har ingen verdi i denne sammenheng. Du kan ikke bare plassere et objekt på et annen objekt og du automatisk får retten på det 14 Lenke til kommentar
TO_9531 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det handler jo å behandle kvinner med respekt. Vi er jo tross alt det svake kjønn, så ja, hun fortjener jo å ha andre som kan sette deg på plass. Uansett, når ble det lov til å holde av plass på gymmen med en drikkeflaske og hvorfor har ikke jenter noe å gjøre med frivekter? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Nå venter jeg bare på at anarkistene skal komme å fortelle oss om at siden TS var den først er det han som har dyrket jorden og derfor eiger benken. Neste gang får han pisse på benken for å vise sin dominans over stedet. 37 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fordi jeg vil ha korrekt possisjon/vinkel på ryggraden. Stram setemuskulatur og magen så har du riktig vinkel i shitloads. 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Ser hvertfall jeg posta på rett forum. Mange som følte seg truffet her stakkars. 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ser hvertfall jeg posta på rett forum. Mange som følte seg truffet her stakkars. Føler meg truffet over en som nekter å ta pressøvelser stående. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Takkformeg Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Ja, jeg følte meg truffet at et kraftig latteranfall.. Anyone else ? 21 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ja, jeg følte meg truffet at et kraftig latteranfall.. Anyone else ? Count me in! 7 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Stram setemuskulatur og magen så har du riktig vinkel i shitloads. Det har ingen hensikt, siden det er lettere å isolere sittende, spesielt på slutten av en økt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Det har ingen hensikt, siden det er lettere å isolere sittende, spesielt på slutten av en økt. Ekstra kontakt med hva?, fittemuskelen din? 14 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Menneh... hvordan skal man ellers "ta" en benk om man må bort for å hente vekter, og så er det bare fritt frem for alle å grabbe til seg benken mens man snur seg og tar tak i hantlene? Sier ikke at jeg hadde giddet å krangle på det, jeg tar øvelsen stående, men . 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laurb Skrevet 13. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2013 Det er standard gym etikette å være obs på om noen bruker plassen du er i ferd med å bruke før du bruker den. Står det ei drikkeflaske der betyr det at den er opptatt, iallefall hvis noen kommer og påpeker dette i ettertid. Mener sjøl dama tok feil men nekter hun å flytte seg er det ikke så mye man kan gjøre. 23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå