Jentungen2 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fru Lunde på Runde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 himmel så skjønn en skapning...for et utrolig blikk,ble helt forelska jeg...nydelig bilde <3 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Lykkefølelse er noe som trigges av å kunne prestere og jammen bør du føle deg meget lykkelig over dette flotte portrettet av lundefuglen, J2 ! Fint å se såpass mye av miljøet som den befinner seg i, og komposisjon og eksponering er meget bra ! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 himmel så skjønn en skapning...for et utrolig blikk,ble helt forelska jeg...nydelig bilde <3 . Tusen takk for det Jeanette Vakre skapninger, utrolige øyneuttrykk på dem, ville bare ta med meg en hjem, forelsket meg jeg også, hehe .. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Lykkefølelse er noe som trigges av å kunne prestere og jammen bør du føle deg meget lykkelig over dette flotte portrettet av lundefuglen, J2 ! Fint å se såpass mye av miljøet som den befinner seg i, og komposisjon og eksponering er meget bra ! . Tusen, tusen takk Birger Veldig fint å høre, super godt fornøyd med dette bildet, selv om jeg vet at det absolutt ikke er perfekt Dette er nok det beste bildet jeg fikk, flere ganske bra, men ikke så skarpe. Skulle gjerne hatt noe mer interessant lys i bildet, men vi fikk overskyet vær med litt duskregn og driv av tåke, har vel sine fordeler det også sånn fotomessig :) Beste dagen jeg har hatt på lenge, utrolig flott område Runde, Ålesund med omvegn :) Endret 14. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
KronaPhoto Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flott fugleportrett! Liker fargene og komposisjonen. Skulle gjerne sett flere bilder fra turen :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg