Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får du deg kjæreste - Jenter oppfordres til å svare.

Anbefalte innlegg

Dette er for all del ingen mal og det er sikkert flere det ikke gjelder, men for meg personlig og noen av mine venninner synes jeg det følgende virker riktig: Som gutt må du ha litt selvtillit og være sikker på deg selv. Jeg har en kompisgjeng (er jente selv) hvor flere av gutta stresser rundt dette med damer og fellesnevneren for de er at de er usikre og det merkes så veldig. Det er skikkelig turn off. Jenter liker gutter som er sikre på seg selv. Du trenger ikke ha skyhøy selvtillig og tro du er verdens beste, for all del - der trår vi over i douchebag territory - men prøv hvertfall. Gi litt faen hva alle andre mener.

Det enkle er ofte det beste.

Jeg er ikke noen 10'er, men selvtillit, selvironi, og humor har jeg, og merker at jeg ler litt inni meg når jeg er et sted og ser disse muskelbuntene som prøver å få med seg jenta hjem ved å flashe størrelse og gutter som prøver å presse seg på jenta med utallige komplimenter og historier. Den beste måten å sjekke opp jenter er å bare smile og være seg selv, spill på dine gode sider og ikke vær redd for å drite deg ut.

Vis at du er interessert, men ikke vær FOR ivrig. Ikke gå en uke eller to uten å ta noe kontakt whatsoever, men ikke spam henne med meldinger/snapchats osv. hver dag heller. Finn balansen. Merk deg hvor mye kontakt HUN tar og spill videre på det, feks.

Om du har blitt kjent med ei jente og ønsker å innlede et forhold, er det ikke værre enn å føle seg frem. Greie ting å tenke på er for eksempel: er det jeg eller hun som starter samtaler på meldinger og lignende? Om hun kun svarer deg, men aldri starter samtalen, er det som regel et godt tegn på at hun ikke er interresert, uansett hvor hyggelig og pen jenta er. En lett måte å finne ut av dette er å prøve en dag eller to uten å ta kontakt med henne, om hun ikke tar kontakten er det ikke krise første gangen, men om du ender med å måtte søke henne hver gang har du et problem. Et forhold er ikke en en-veis kjørt motorvei, ting skal gå begge veier. Og du kan banne på at om jenta har lyst på et forhold med deg tenker hun akkurat det samme, "hvor ofte snakker han til meg?", "hvorfor må jeg alltid starte samtalene?" og lignende.

Sånn på byen eller i andre sosiale sammenhenger ser jeg ofte hvor painfully obvious det er at noen gutter ikke klarer å lese kroppsspråket til jenter. De fortsetter å harpe på ei som gjør alt annet enn å skrike "jeg er ikke interessert". Hun sitter vekk fra deg, himler nesten med øynene, ser alle andre steder, ser ned i gulvet, er ikke med i samtalen osv. Er hun interessert sitter hun med beina mot deg, holder øyekontakt, finner unnskyldning til å ta på deg, holder samtalen gående, spør spørsmål, smiler..

Her er det så mange gutter som er så latterlig dårlige, og også der mange misforstår situasjoner. Ofte man ser en gjeng med folk som møtes et sted, der ikke alle kjenner hverandre, og en gutt sitter og hamrer løs på ei jente som ikke er interesert, mens den "søte uskyldige" jenta som kansje ikke oser sexualitet ved første øyekast sitter og prøver å oppnå kontakt med øynene, ler av alt han sier, sitter oftest med begge beina rett mot han og alle andre tegn man kan be om. Gutten derimot, ender opp aleine og drar hjem for så å klage om at det er så vanskelig å møte jenter, når han i realiteten kun fikk skylapper pga sin egen kresenhet.

Enkel måte å sjekke damer på by'n:

-Vær deg selv.

-Ha selvironi.

-Ikke vær redd for å drite deg ut.

-Ikke fokuser på ei jente fra starten av kvelden med mindre du er på date.

-Gi av deg selv likt til alle, og gi mye, se heller etter tegn fra jentene.

Å sjekke damer på by'n er som speed-dating uten klæin-heten, du har muligheten til å fortelle flere jenter samtidig akkurat hva du ønsker at de skal vite om deg og fiske etter reaksjonene du ønsker, før du peiler inn på ei jente du syns virker interessant, og som har vist interesse for deg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Vær deg selv.

-Ha selvironi.

Å sjekke damer på by'n er som speed-dating uten klæin-heten, du har muligheten til å fortelle flere jenter samtidig akkurat hva du ønsker at de skal vite om deg og fiske etter reaksjonene du ønsker, før du peiler inn på ei jente du syns virker interessant, og som har vist interesse for deg..

Gidder ikke lese gjennm hele innlegget ditt, men du skrev noe vissvass om at du ler av menn som prøver å tiltrekke seg kvinner gjennom muskler, kropp og whatever. da ler du sikkert av menn som prøver å tiltrekke seg kvinner gjennom status og velstand også da? Hør her, det smarteste man gjør som en myndig voksen mann er å innse at problemet ikke er å tiltrekke seg jenta, men at man faktisk må leve med henne etterpå også. Innser man skjønner man at det eneste man trenger er å skaffe seg en attraktivitet som er sterk nok til at man kan få det helt essensielle fra dem, som vil si at man kun er rundt dem så lenge det tar å få pult dem, og da er sånne ting som selvironi, og" vær deg selv" - preik ofte ødeleggende for målet.

Vil du ha mye sex og tilgang til variasjon, er høytidlighet og et oppoffrentterde image som tilsier at du er mer aktiv enn å sitte passivt på sofaen å lese klisjefylte artikler on å være deg selv og den fine fyren du er som bruker flåsete kommunikasjon for å ta det steg for steg med jentene, veien å gå. Hvorfor jobbe med å ikke ta seg selv høytidlig og bruke selvironi for å la en skank gro på deg som en sopp og skal ta deg av markedet og dumper deg når du er blitt for tjukk og og fastlenka i jobb og familetåka, fordi en overkåt, villig og usikker unggutt er bedre sex for henne nå som forsørgeren er blitt overarbeidet og impotent?

Du kan sjarmere jenta på den måten, helt klart. Men jentene som lar seg bli sjarmert på en sånn måte, som ønkser seg en oppoffrende, selvkuende valp og tøffel som ofrer sin integritet og høytidlighet for kvinnelig validasjon, er de jentene du deffinitivt ikke vil være bundet til 3 år senere. Det er dessverre de jentene som ikke vil ha dominante menn, som er menens verste fiende også, fordi det er de som vil ha menn de kan overkjøre og utnytte. Disse mennene står der som en nedbrutt og utbrent skygge av den tafate, naive godingen han en gang var, og nå bærrer han preg og traumer av forvirring, når han rollen han en gang hadde, som liksomjeger på jenta han hadde sett seg ut, nå er en framavla arbeidshest og slave for en kravstor og dominerende huskone.

Som mann må man navigere gjennom det mannehatende systemet. Ikke utvikle en personlighet eller karaktertrekk som får jenta til føle seg trygg. For det er det suksessoppskriften på dine råd er. Det er ikke å sjarmere jenta, det er enklet og greit å få henne til å føle seg trygg på at mannen er av det arbeidsmateriale hun ser etter, så er lettpåvirkelig, som er villig til å svelge kameler for å få henne som viser at hun kan bruke han de neste årene til å f det livet hun ønsker. Skal du ha skikkelig damer, som faktisk kan tilby deg noe av det du vil ha, altså sex, så mye du tilby sex på en skikkelig måte. Det gjør du ikke gjennom selvironi og uhøytidlighet. Du tenner henne rett og slett med selvsikkerhet og viser akkurat hva du er ute etter.

Lenke til kommentar
Du tenner henne rett og slett med selvsikkerhet og viser akkurat hva du er ute etter.

Dette er det eneste brukbare du har postet... Men en selvsikker person er en person med selvironi, som ikke tar seg selv for høytidelig.

Om du ikke er i stand til å le av en spøk på din bekostning, kan du kaste klistremerket med "jeg er selvsikker" som du har klistra til den steroide-fyllte biceps'en din ut vinduet.

Gudene veit hva slags jenter du har vert borti før som har ledet deg til et så forvridd syn på jenter, men jeg skal beroe alle andre jenter, som kansje leser ditt inlegg, med at slike gutter er heldigvis i mindretall. Oss andre, som har et sunt syn på jenter, er fullt i stand til å se jenter for det dere er, ikke bare sex-leketøy som kun er ute etter pengene og sjela vår.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det enkle er ofte det beste.

Jeg er ikke noen 10'er, men selvtillit, selvironi, og humor har jeg, og merker at jeg ler litt inni meg når jeg er et sted og ser disse muskelbuntene som prøver å få med seg jenta hjem ved å flashe størrelse og gutter som prøver å presse seg på jenta med utallige komplimenter og historier. Den beste måten å sjekke opp jenter er å bare smile og være seg selv, spill på dine gode sider og ikke vær redd for å drite deg ut.

Om du har blitt kjent med ei jente og ønsker å innlede et forhold, er det ikke værre enn å føle seg frem. Greie ting å tenke på er for eksempel: er det jeg eller hun som starter samtaler på meldinger og lignende? Om hun kun svarer deg, men aldri starter samtalen, er det som regel et godt tegn på at hun ikke er interresert, uansett hvor hyggelig og pen jenta er. En lett måte å finne ut av dette er å prøve en dag eller to uten å ta kontakt med henne, om hun ikke tar kontakten er det ikke krise første gangen, men om du ender med å måtte søke henne hver gang har du et problem. Et forhold er ikke en en-veis kjørt motorvei, ting skal gå begge veier. Og du kan banne på at om jenta har lyst på et forhold med deg tenker hun akkurat det samme, "hvor ofte snakker han til meg?", "hvorfor må jeg alltid starte samtalene?" og lignende.

Her er det så mange gutter som er så latterlig dårlige, og også der mange misforstår situasjoner. Ofte man ser en gjeng med folk som møtes et sted, der ikke alle kjenner hverandre, og en gutt sitter og hamrer løs på ei jente som ikke er interesert, mens den "søte uskyldige" jenta som kansje ikke oser sexualitet ved første øyekast sitter og prøver å oppnå kontakt med øynene, ler av alt han sier, sitter oftest med begge beina rett mot han og alle andre tegn man kan be om. Gutten derimot, ender opp aleine og drar hjem for så å klage om at det er så vanskelig å møte jenter, når han i realiteten kun fikk skylapper pga sin egen kresenhet.

-Vær deg selv.

-Ha selvironi.

Og for å si det sånn da. Taktikken din går ut på å sjarmere en jente for å investere en framtid i henne. Menn som gjør det du ler av, investerer i seg selv, for å få flere jenter livet gjennom. Hva syns du høres ut som den misnt risikofylte og stabile investeringen, syns du?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og for å si det sånn da. Taktikken din går ut på å sjarmere en jente for å investere en framtid i henne. Menn som gjør det du ler av, investerer i seg selv, for å få flere jenter livet gjennom. Hva syns du høres ut som den misnt risikofylte og stabile investeringen, syns du?

Jeg svarte på en person som lurte på hvordan han skulle skaffe seg en kjæreste.

Skjønner ikke helt hvorfor du stakk nesa de inn i denne tråden i det hele tatt. Kom du inn hit for å skryte over at musklene dine skaffer deg sex hele tiden? En annen tråd du må bruke for å søke verifisering på at du er en skikkelig manne-mann med store muskler som får alle damene?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese gjennm hele innlegget ditt, men du skrev noe vissvass om at du ler av menn som prøver å tiltrekke seg kvinner gjennom muskler, kropp og whatever. da ler du sikkert av menn som prøver å tiltrekke seg kvinner gjennom status og velstand også da? Hør her, det smarteste man gjør som en myndig voksen mann er å innse at problemet ikke er å tiltrekke seg jenta, men at man faktisk må leve med henne etterpå også. Innser man skjønner man at det eneste man trenger er å skaffe seg en attraktivitet som er sterk nok til at man kan få det helt essensielle fra dem, som vil si at man kun er rundt dem så lenge det tar å få pult dem, og da er sånne ting som selvironi, og" vær deg selv" - preik ofte ødeleggende for målet.

Om man trenger å bruke muskler, velstand og status for å få tak i jenter, er det ikke rart man finner jenter som ikke er verdt å beholde.

Og jeg trur du har misforstått en smule her. Jeg sier ikke at man ikke skal jobbe på seg selv, fordi man ikke trenger det for å sjekke opp jenter. En god jobb og å være i form er selvfølgelig noe alle burde jobbe for, men når du skal flashe gull-kortet ditt for alle og enhver og sitte og flexe muskler i small-t-skjorta du brukte 10 minutter for å få på deg, er det virkelig ikke rart at andre menn ler av deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg svarte på en person som lurte på hvordan han skulle skaffe seg en kjæreste.

Skjønner ikke helt hvorfor du stakk nesa de inn i denne tråden i det hele tatt. Kom du inn hit for å skryte over at musklene dine skaffer deg sex hele tiden? En annen tråd du må bruke for å søke verifisering på at du er en skikkelig manne-mann med store muskler som får alle damene?

Absolutt ikke. Men jeg liker å gi et lite korrektiv til de som ikke ønsker menn særig godt, men gir dem råd på veien om å bli oppoffrende å gjøre som kvinner foretrekker forkledd som et velment råd til han. Please.

Men må gjøre det de gjør best. Forstå verden rundt seg. Obeserver og konkluder logisk. Er selvironi og være seg selv veien å gå? det fører i bestefall til at du finenr ei som liker at du er enkel og kontrollerebar, fleksibel og grei og ha med å gjøre. Kvaliteter som gjør at det blir enkelt for henne å leve kompromissløst med han. Hvor mange menn som validerer seg selv gjennom en livsstil som gir synelige resultater kommer til å sitte der om 10 år på enden av et skillsmisse, etter mange år der mye av ede hardtarbeidende gryna er brukt på å please henne i form a interiør, ferier, klær og alt annet piss de aller fleste menn mest sansynlig ville vært foruten om det ikke var for å please frøkena? Hvor manipulert og naiv må man være når man tror at det å ha EN kvinne, som med tidens tann gir deg mindre og midnre av det du vil ha, ser mindre og mindre fresh ut for hver dag som går, og koster mer og mer, etterhvert som erfaringen i de mange syklubbene som preges av ferie - kles og interiørskryt, er en god deal for en selv?

Alt jeg sier er, livet er slitsomt og stressende nok, om du ikke skal bære en kvinnes stress, ønsker og krav på skuldrene også. Hvorfor ikke byttet ut det gnålet hennes med ditt eget, som gjør at du produserer går til deg selv, som gjør deg mer attraktiv blant de resterende kvinnene som villig byr på seg selv for å prøve få kloa i deg, uten at du trenger å sitte der selvoppoffrende for få henne til å føle seg trygg og glise?

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

Men må gjøre det de gjør best. Forstå verden rundt seg. Obeserver og konkluder logisk. Er selvironi og være seg selv veien å gå? det fører i bestefall til at du finenr ei som liker at du er enkel og kontrollerebar, fleksibel og grei og ha med å gjøre. Kvaliteter som gjør at det blir enkelt for henne å leve kompromissløst med han.

Om du ser på det som negativt å kunne leve kompromissløst med en man elsker, synest jeg rett og slett bare synd på deg. Hvorfor skal man gjøre noe annet enn å være seg selv når man er ute etter en person man skal tilbringe livet med? Om du later som du er en annen person går du enten lei av kjerringa fordi hu er ment for noen andre, eller så går hu lei av deg fordi du ikke klarer å spille en karakter hele livet, eller så går du til ei tidlig grav fordi du skal stresse deg selv til å være noen andre enn deg selv.

Alt jeg sier er, livet er slitsomt og stressende nok, om du ikke skal bære en kvinnes stress, ønsker og krav på skuldrene også. Hvorfor ikke byttet ut det gnålet hennes med ditt eget, som gjør at du produserer går til deg selv, som gjør deg mer attraktiv blant de resterende kvinnene som villig byr på seg selv for å prøve få kloa i deg, uten at du trenger å sitte der selvoppoffrende for få henne til å føle seg trygg og glise?

Det er en veldig stor forskjell på å sjekke opp ei jente for å få hu til sengs ei gang, og å innlede et seriøst forhold med hu.

Alle skal klare å pule seg Norge rundt, det er ikke vanskelig i det hele tatt, og ikke mye å skryte av heller. Når du skal finne ei jente du har lyst til å tilbringe resten av livet med, og som vil tilbringe livet sitt med deg, derimot, må du være villig til å jobbe for sakene og by på deg selv.

Ikke at jeg forventer at du skal klare å forstå dette, med tanke på ditt kvinnesyn og tideligere poster. Skriver dette mer for å restaurere jenters syn på gutter etter de har lest innleggene dine.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Om du ser på det som negativt å kunne leve kompromissløst med en man elsker, synest jeg rett og slett bare synd på deg. Hvorfor skal man gjøre noe annet enn å være seg selv når man er ute etter en person man skal tilbringe livet med? Om du later som du er en annen person går du enten lei av kjerringa fordi hu er ment for noen andre, eller så går hu lei av deg fordi du ikke klarer å spille en karakter hele livet, eller så går du til ei tidlig grav fordi du skal stresse deg selv til å være noen andre enn deg selv.

Det er en veldig stor forskjell på å sjekke opp ei jente for å få hu til sengs ei gang, og å innlede et seriøst forhold med hu.

Alle skal klare å pule seg Norge rundt, det er ikke vanskelig i det hele tatt, og ikke mye å skryte av heller. Når du skal finne ei jente du har lyst til å tilbringe resten av livet med, og som vil tilbringe livet sitt med deg, derimot, må du være villig til å jobbe for sakene og by på deg selv.

Ikke at jeg forventer at du skal klare å forstå dette, med tanke på ditt kvinnesyn og tideligere poster. Skriver dette mer for å restaurere jenters syn på gutter etter de har lest innleggene dine.

Jeg mener hvertfall du er helt naiv. Bare fordi hun får leve kompromissløst med deg, betyr ikke det at det er gjensidig. Det er litt viktig å forstå at hun forventer at du tar en kule for henne, og når du brenner inne kommer ikke hun løpende med brannslangen for å redde deg - du vil derimot bli sett på som uverdig om du ikke gjør det samme for henne, også av henne. slike prinsipper er greie å akseptere å forstå for menn, når de skal forstå kvinnelig natur. Sorry, men de er hypergamiske. De kan ikke noe for det, men de er det. Manneliv er mindre verdt for dem, og det er ikek rart, siden menn flest aksepterer det og tråkker fortsatt på tærne i nærvær av dem, og løper barbeint gjennom sahara for å finne vann om de ymter at de er tørste. Og det bidrar du og rådene dine ytterligere til.

Derfor handler det ikke om å ligge med flest mulig for å validere seg selv eller få status. Det handler om å ligge med flest mulig fordi det er deilig og uten bivirkningene som kommer av etablering med det annet kjønn. Du er heletiden frampå angående mitt selbilde, skryt og en masse personlige stikk i retning meg, som får deg til å virke full av mindreverdskomplexer, siden budskapet mitt tydligvis truer de godtroende refleksjonene du har. Litt motvekt tåler nok ts fint, og det har han godt av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener hvertfall du er helt naiv. Bare fordi hun får leve kompromissløst med deg, betyr ikke det at det er gjensidig. Det er litt viktig å forstå at hun forventer at du tar en kule for henne, og når du brenner inne kommer ikke hun løpende med brannslangen for å redde deg - du vil derimot bli sett på som uverdig om du ikke gjør det samme for henne, også av henne. slike prinsipper er greie å akseptere å forstå for menn, når de skal forstå kvinnelig natur. Sorry, men de er hypergamiske. De kan ikke noe for det, men de er det. Manneliv er mindre verdt for dem, og det er ikek rart, siden menn flest aksepterer det og tråkker fortsatt på tærne i nærvær av dem, og løper barbeint gjennom sahara for å finne vann om de ymter at de er tørste. Og det bidrar du og rådene dine ytterligere til.

Derfor handler det ikke om å ligge med flest mulig for å validere seg selv eller få status. Det handler om å ligge med flest mulig fordi det er deilig og uten bivirkningene som kommer av etablering med det annet kjønn. Du er heletiden frampå angående mitt selbilde, skryt og en masse personlige stikk i retning meg, som får deg til å virke full av mindreverdskomplexer, siden budskapet mitt tydligvis truer de godtroende refleksjonene du har. Litt motvekt tåler nok ts fint, og det har han godt av.

Personen som konstant snakker om hvor mange damer han ligger med, hvor sterk han er, hvordan han kan banke opp alle som sier han imot, hvordan han er verdt mer enn folk p.g.a. status, og at 99% av damene i verden vil ha sex med han, forteller meg at jeg har mindreverdighetskompleks? :rofl:

Det er ikke snakk om motvekt. TS var ute etter råd på hvordan han skulle finne seg ei dame, ikke hvordan han skal utvikle et usunt syn på jenter.

Og om du ikke finner jenter som er villig til å ofre noe av seg selv for ditt beste, betyr vel ikke det at alle andre gutter sliter med det samme problemet? Dine eneste kriterier for ei jenter virker jo som er at hu ser bra ut og er villig til å ha sex med deg (har jeg feil der?), så det er kansje ikke så rart at jenta ikke akkurat er noen rakettforsker med bøttevis av empati.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Personen som konstant snakker om hvor mange damer han ligger med, hvor sterk han er, hvordan han kan banke opp alle som sier han imot, hvordan han er verdt mer enn folk p.g.a. status, og at 99% av damene i verden vil ha sex med han, forteller meg at jeg har mindreverdighetskompleks? :rofl:

Det er ikke snakk om motvekt. TS var ute etter råd på hvordan han skulle finne seg ei dame, ikke hvordan han skal utvikle et usunt syn på jenter.

Og om du ikke finner jenter som er villig til å ofre noe av seg selv for ditt beste, betyr vel ikke det at alle andre gutter sliter med det samme problemet? Dine eneste kriterier for ei jenter virker jo som er at hu ser bra ut og er villig til å ha sex med deg (har jeg feil der?), så det er kansje ikke så rart at jenta ikke akkurat er noen rakettforsker med bøttevis av empati.

Jeg har aldri snakket om hvor mange damer jeg har ligget med, ei heller hvor sterk eller hvor mye mer verdt jeg er enn andre. Det er du som overtolker, som om du skulle vært ei dame, og har en rekke fordommer mot meg og nekter å ta til deg det jeg sier. jeg lgger bare ikke lokk over et høyt selvbilde. Jeg tør å stå for de verdiene jeg har, ikke som andre pålegger meg og vil at jeg skal ha, og av oss to er det du som har forsøkt å gjort deg selv stor gjennom å forsøke å få meg til å virke mindre, noe som hvertfall er en usunn måte å oppføre seg på.

Det er ikke et usynt syn på jenter å ønske å ha sex med dem, men begrense det til nettopp det. Det er et hetrosexult og tidsbesparende, effektivt og produktivt syn på dem. Den tiden du sparer på å unngå vedlikehold og pleing av en kvinnerelasjon kan gå til andre ting du nyter eller har nytte av. Jeg foreslår at du leser deg litt opp på prinsippe frihet, og veier det opp mot prinsippet forpliktelse, fra den objektive, mannelige perspektivet, så skjønner du hva som er mest verdt. Det er alltid et svakhetstegn på mannen som trives så dårlig alene at partnerskap med en kvinne er bedre. Det er det virkelig ikke, og det bør det ikke være, siden det gynosentriske hypergamiske fokuset til kvinner gjør at et forhold mellom mann og kvinne er hans byrde og bære, og hennes krybbe å føde i. Sorry, men det er alt er forhold er, og om det er bedre enn singelstilværelse har du mye å ta tak i med deg selv.

det er alt jeg ville at ts skulle få et perspektiv på. Jeg var engang som deg og alle andre menn som bare ser begrensninger i livet, og forsøker å flykte unna realiteten ved å ruse seg på en dame som med tiden ikke kommer til å være verdt det.. Skaff deg frihet i stedet, det er ofte nøkkelen til fri mus også.

Lenke til kommentar

det er alt jeg ville at ts skulle få et perspektiv på. Jeg var engang som deg og alle andre menn som bare ser begrensninger i livet, og forsøker å flykte unna realiteten ved å ruse seg på en dame som med tiden ikke kommer til å være verdt det.. Skaff deg frihet i stedet, det er ofte nøkkelen til fri mus også.

Ditt syn på jenter og forhold er helt på trynet.

Jeg gir opp å i det hele tatt få deg til å forstå at flertallet av jenter ikke er slik ditt mentale bilde av dem er, og at heldigvis er vi andre gutter klar over det og klarer å leve sammen med dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg gir opp å i det hele tatt få deg til å forstå at flertallet av jenter ikke er slik ditt mentale bilde av dem er, og at heldigvis er vi andre gutter klar over det og klarer å leve sammen med dem.

Du sier det jo selv, det handler om å klare å leve med dem. Noe jeg ser på som unødendig, da du ikke trenger å leve med dem, og det kan være like så herlig og belønnende. Faktisk enda mer.

Flertallet av jenter er akkurat slik jeg portrerterer dem, hvorfor er du så imot det? Fordi disney har et annet budskap? Det du mener er at flertallet av kvinner ikke viser sitt sanne jeg til deg, meg, eller alle andre som ikke er deres fastlenka partner. Det ville vært ødeleggende for dem, mtp på lure til seg en annen mann. Når en kvinne har funnet den mannen hun vil ha, vil hun gjøre alt hun kan for å forandre han eller ta han av markedet, så hun har mer kontroll over han og ressursene han skaffer henne. Det du sier er ganske uerfarent.

Lenke til kommentar

Skal du sjekke opp hverdagslig så er det ok å ha en kommentar på lur som er funny nok til at un spontant ler litt, så er det enkelt og greit å bare få nummeret hennes. Drit i komplimenter, drit i å vær søt/alt for høfflig. Uansett er det utseende som avgjør hvor suksessfull du vil være når du har selvtillit nok til å effektivt sjekke opp uten at det blir krampeaktig eller kunstig.

Hvis du følger disse rådene er du dømt til å bli en ensom mann i femtiårene som anser dagens runk til "teen porn" som høydepunktet i livet. Jenter elsker komplimenter og søte/hyggelige gutter, ikke gutter som leker hard to get og som oftere gir komplimenter til seg selv enn det han gjør til flørten.

Endret av Ssnerk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Så må dere ikke høre på Kalkunkrøll heller, siden han selv startet en tråd der han spurte om hvordan han kunne komme i buksene på ei jente han datet. Og hvis han ikke kom i buksene hennes så ville han droppe henne. Og når han endelig fikk det så lurte han på hvor lenge folk burde playe noen. Sier sitt :D

Lenke til kommentar

Hvis du følger disse rådene er du dømt til å bli en ensom mann i femtiårene som anser dagens runk til "teen porn" som høydepunktet i livet. Jenter elsker komplimenter og søte/hyggelige gutter, ikke gutter som leker hard to get og som oftere gir komplimenter til seg selv enn det han gjør til flørten.

Og menn elsker kvinner som biter seg fast i selvtilliten og hans fysiske tilstand og villig sprer beina for å få en smakebit uten å få betalt gjennom smiger og smisking, som en annen prostituert. De fleste menn er vel henvist til "teen porn" med årene enten de må fø på et kvinnfolk som har halve bligen eller ikke, og porno eller annet som har noe med kvinners kjønnsorgan å gjøre il aldri være høydepunktet i livet mitt. Jeg har heldigvis andre interesseområder som er mer givende og utviklende enn å la en kvinne valse over meg med trussler om at jeg ikke får tilgang til den for lengst utslitte og raskt-mettende greia hun har mellom beina.

Så må dere ikke høre på Kalkunkrøll heller, siden han selv startet en tråd der han spurte om hvordan han kunne komme i buksene på ei jente han datet. Og hvis han ikke kom i buksene hennes så ville han droppe henne. Og når han endelig fikk det så lurte han på hvor lenge folk burde playe noen. Sier sitt :D

det er første gang jeg prøver meg på ei jente uten å forplikte meg i et forhold eller en fast relasjon. Give me a break, man må erfare før man vet alt. Jeg vet allerede mer om ha so fungerer for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Flertallet av jenter er akkurat slik jeg portrerterer dem, hvorfor er du så imot det? Fordi disney har et annet budskap? Det du mener er at flertallet av kvinner ikke viser sitt sanne jeg til deg, meg, eller alle andre som ikke er deres fastlenka partner. Det ville vært ødeleggende for dem, mtp på lure til seg en annen mann. Når en kvinne har funnet den mannen hun vil ha, vil hun gjøre alt hun kan for å forandre han eller ta han av markedet, så hun har mer kontroll over han og ressursene han skaffer henne. Det du sier er ganske uerfarent.

Hva har Disney med noenting å gjøre?

Jeg bygger mine tanker på sunn fornuft og erfaringer. Må si jeg syns det er morsomt å høre fra en gutt (la oss få det på bordet først som sisst, du er da absolutt ikke noen mann, vertfall ikke mentalt sett) som mener det er viktigere å være 'biff' enn å være i et lykkelig forhold, at jeg er uerfaren når det kommer til å forstå meg på jenter. Jeg veit ikke om du har fått det med deg, men jeg jobber for tiden med psykiatri, så jeg vil tørre å påstå at jeg har et ganske sunt syn på mennesker, i motsetning til visse andre her som mener at muskler, penger og status er hva som tilsier hvor stor verdi man har som menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rykende fersk info du burde reflektere litt over.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/ungpiker-faller-pladask-for-terrorsiktede-jahar-4045480.html

Kvinner er og blir overfladiske uansett hvor mye du vil bortforklare dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...