Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Ja.. hva tror du? Er det på jobben, på skolen, på byen, på internet, i spill, på treningssenteret, på gata, helt tilfeldig, målrettet eller halvhjertet ? Hva er oppskriften? I flere tusen år har menn skrevet sjekkehistorier og sjekketriks, men det er kanskje få som har spurt jenta hva som fungerer. Hva liker jenter egentlig? Er det å bli sveipet bena av med en kjekk kommentar, er det utseendet eller er det en kraftig ryggtavle. Er det varme hender og en romantisk historie eller er det helt enkelt sex appeal. Det er muligvis like mange oppskrifter som det er jenter? Hva fungerer for deg(som jente) - eller hvordan tror du at du fikk dama di(som gutt)? Endret 13. mai 2013 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det finnes like mange løsninger som det finnes kvinnfolk. x3 - Kvinnfolk er komplekse dyr. Endret 13. mai 2013 av Priim 3 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 mhm.. men hadde vært kult å høre noen historier om hvordan folk møtte hverandre. Noen ganger er det nok bevisst og andre ganger "faller" man inn i et forhold. Hva er det som gjør at noen møtes og finner tonen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Behandle meg som likeverd, spøk med meg og vær vennlig innstilt. Da kommer du jævla langt. Edit: IKKE SPILL SPILL. Altså, mentale. Det er noe av det mindre attraktive som finnes. Det var faktisk en kar som jeg halvt hadde drevet på med av og på i ett år som kom med en uttalelse om at han kunne få meg med en gang hvis han hadde gått etter bestevenninna mi istedet... Bare NEI. Det funker ikke. Endret 13. mai 2013 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Så humor og likeverd er en viktig faktor? Er det viktig at man ser bra ut når man forteller en spøk, eller kan man komme rett ut av kjelleren med skjegget på knærne? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 mhm.. men hadde vært kult å høre noen historier om hvordan folk møtte hverandre. Noen ganger er det nok bevisst og andre ganger "faller" man inn i et forhold. Hva er det som gjør at noen møtes og finner tonen? If you feel awkward you are awkward. Viss du bare prater med jenter som om det var det mest naturlige i verden og behandler dem sånn noen lunde greit så vil du komme forholdsvis langt med det, så lenge du ikke er creepy på noen måte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Eller så forblir du "bare en god venn" - faller du ofte i den "fellen"? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Så humor og likeverd er en viktig faktor? Er det viktig at man ser bra ut når man forteller en spøk, eller kan man komme rett ut av kjelleren med skjegget på knærne? Se bra ut i hvilken forstand? Vil gjerne at det ikke ser ut som om du har skrapt deg selv av spyet du lå i, etter å ha festet hardt kvelden før. Så lenge du ikke ser ut som en ''dass'' så er det personligheten jeg bryr meg mest om. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Noen tiltrekkes av personlighet, men det krever ofte at du kjenner personen mer enn 10 min. Andre tiltrekkes av utseende og finner personligheten etterpå, ofte krever det mindre enn 10min. Jeg har funnet ut at om jeg ikke gjør et "støt" i løpet av 3 dager så forblir jeg en "venn" - du vet, en av de som er hyggelige, men aldri blir interessant kjæreste material. Vil tro at jeg ser sånn passe ålreit ut og at utseende kan appelere til en jente, men at jenta kanskje forventer litt mer "push" og at man ikke har selvtilliten til å bare gjøre det. Skjønner? La meg spørre... har du mange gutte venner, som du anser aldri kommer til å bli kjæreste material(eller som du har vært tiltrekt av men som ikke ble noe av). Hva gjør at en jente bestemmer seg for noe sånt, når førsteinntrykket var "shit.. han var kjekk og han vil jeg ha"? Endret 13. mai 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Eller så forblir du "bare en god venn" - faller du ofte i den "fellen"? Ikke så alt for ofte nei. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tror det skjer når en minst venter det! Jeg og kjæresten min møttes faktisk på blink.no for mange år siden ( ), og 4-5 år senere ble det oss Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det kan hende at de føler at du ikke er tiltrukket av dem på den måten. For min egen del så har jeg en del guttevenner, noen jeg ikke hadde prøvd meg på nå enten på grunn av at de allerede har dame eller at jeg setter pris på at vi bare har ett godt vennskap, men sier aldri aldri.. Jeg har også mange venner jeg allerede har ''vært borti''. Mitt lengste og beste forhold var jo med en kar jeg hadde vært sinnsykt god venn med i flere år før vi engang så hverandre i ''det'' lyset. Vi var den type venner som delte alt, kjæresteproblemer, livsproblemer, hjalp hverandre på alle mulige måter, så jeg kan ikke se helt hvorfor løpet skulle være ''kjørt'' hvis man ikke ''presser på'' med en gang. Jeg foretrekker å faktisk kjenne personen jeg blir sammen med ordentlig. Vil tro at det spørs hvilken type jente du faktisk går etter. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Hmm.. godt poeng. Vet man ikke hva man leter etter så er det desto vanskeligere å finne EDIT: Tror jeg har satt meg selv i en vanskelig posisjon. Blir nok evig singel Endret 13. mai 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Viss det å få deg dame er noe du stresser med så skremmer du dem bare bort.. du må bare sitte på gjerdet å vente på at kyra skal komme springende forbi så du kan hoppe oppå ryggen og temme den 5 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Hahah Men hva med internet - jeg trodde det var litt kleint, men gnagesår har jo funnet kjæresten der. De internet blindedates jeg har vært på, ble bare feil etterhvert. Og om man prater for lenge på internet så blir inntrykket noe helt annet enn å møte noen i person, så der også kan ting bli avgjort på mindre enn 5 min når man møtes. For meg så virker det som fylla og byen er beste alternativ, men når man er dritt lei av fulle folk og by-sjekking.....Før i tiden var det stusselig å gå på byen for å møte noen, nå så er det liksom den eneste måten. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Alså alt dette har en liten sånn guideline du må følge, gjerne kall det en checklist. Du må ha litt selvtillit å tørre og ta kontakt Alle som har spilt på en spille automat vet at man vinner ikke viss man ikke putter på noe. Du må se skikkelig og reinslig ut Det er meget ukult og bli tiltalt på engelsk fordi dem tror du vil ha penger i koppen din. Du må klare og slappe av. Stresser du med å oppnå en samtale stresser du dem, ingen liker stress. Føler du deg rar er du mest sannsynlig det også. Viss du oppfatter det du gjør, sier og tenker som rart, så er det som oftest sånn andre oppfatter det også, be normal. Vær vågal Viss du tørr og være spontan og direkte utstråler du en viss sikkerhet, men gud skal vite at dette er en kunst. Vær allright Når man er 14 er det kult og være douch, dem damene som syns det er kult når man runder 20+ er ikke noe å samle på. Vær stolt av den du er Men hold deg for god til å prate om det i timesvis. Endret 13. mai 2013 av Priim 9 Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Når vi møttes på nettet var vi sånn 12-13 og 14-15, så det var mest sånn "hei, du er søt, har du msn?". Hehehe. Også snakket vi sammen av og på i 4-5 år før vi møttes, også klikket det bare. Og det har vart i snart 3 år Men jeg tror helt ærlig at det skjer når du minst venter det. Føler ikke det skjer hvis man prøver for hardt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Når vi møttes på nettet var vi sånn 12-13 og 14-15, så det var mest sånn "hei, du er søt, har du msn?". Hehehe. Også snakket vi sammen av og på i 4-5 år før vi møttes, også klikket det bare. Og det har vart i snart 3 år Men jeg tror helt ærlig at det skjer når du minst venter det. Føler ikke det skjer hvis man prøver for hardt. Heldiggris ! Alså alt dette har en liten sånn guideline du må følge, gjerne kall det en checklist. Du må ha litt selvtillit å tørre og ta kontakt Alle som har spilt på en spille automat vet at man vinner ikke viss man ikke putter på noe. Du må se skikkelig og reinslig ut Det er meget ukult og bli tiltalt på engelsk fordi dem tror du vil ha penger i koppen din. Du må klare og slappe av. Stresser du med å oppnå en samtale stresser du dem, ingen liker stress. Føler du deg rar er du mest sannsynlig det også. Viss du oppfatter det du gjør, sier og tenker som rart, så er det som oftest sånn andre oppfatter det også, be normal. Vær vågal Viss du tørr og være spontan og direkte utstråler du en viss sikkerhet, men gud skal vite at dette er en kunst. Vær allright Når man er 14 er det kult og være douch, dem damene som syns det er kult når man runder 20+ er ikke noe å samle på. Vær stolt av den du er Men hold deg for god til å prate om det i timesvis. Du glemte en ting. Du må tåle avvisning Som gutt vil du mest sannsynlig prøve om og om igjen, gjerne i ratio 1 til 50. Ikke gi opp Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Du må tåle avvisning Som gutt vil du mest sannsynlig prøve om og om igjen, gjerne i ratio 1 til 50. Ikke gi opp Det er for dem som er så avanserte at dem har komt forbi dem første nevnte. Lenke til kommentar
Luriel Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ikke på byen, da jeg nesten aldri er på byen....men kanskje på et kurs jeg nå går på. Vi får se Det er en sjenert fyr jeg snakker om, som ikke har lest seg opp på PUA, he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå