kenny28 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvilken launcher er best? Jeg driver å tester ut next launcher og synes at denne er meget bra, nå skal det sies at dette er og den første launcheren jeg noen gang tester. Har lyst å kjøpe denne (ganske dyr - ca 100 kr), men tenkte å høre om andre har erfaringer først? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvilken launcher er best? Jeg driver å tester ut next launcher og synes at denne er meget bra, nå skal det sies at dette er og den første launcheren jeg noen gang tester. Har lyst å kjøpe denne (ganske dyr - ca 100 kr), men tenkte å høre om andre har erfaringer først? Synes stock Launcher2 er mer enn perfekt jeg. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Next launcher så litt heftig ut for min del. Prislapp på 100 kr gjør det ikke bedre. Selv har jeg Nova launcher (prime) og er veldig fornøyd. Anbefaler å se på Apex launcher også. Synes stock Launcher2 er mer enn perfekt jeg. Greit med tilgang på et par innstillinger kanskje? Endret 13. mai 2013 av skifyr Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Next launcher så litt heftig ut for min del. Prislapp på 100 kr gjør det ikke bedre. Selv har jeg Nova launcher (prime) og er veldig fornøyd. Anbefaler å se på Apex launcher også. Greit med tilgang på et par innstillinger kanskje? Hvilke innstillinger har jeg ikke tilgang til mdf Launcher2 i 4.2.2 mener du? Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvilke innstillinger har jeg ikke tilgang til mdf Launcher2 i 4.2.2 mener du? Kommer selvfølgelig helt an på behov. For meg var mulighet for gestures og mapper i app drawer det viktigste til at jeg valgte Nova. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Har Apex selv, liker at du kan ha gestures uten å kjøpe pro. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Som sagt så har jeg kun prøvd denne, synes at den er kjempebra. Men jeg er åpen for å teste andre og. Et lite spørsmål : Når jeg la inn denne launcheren så får man hele tiden valget med om en skal bruke standard launcher eller i mitt tilfelle next launcher. Det samme valget får ofte om man skal åpne en kobling med chrome / Firefox o.s.v. En får og valget om man skal kun gjøre dette denne gangen eller om den skal bruke denne launcheren/nettleseren hver gang. Jeg har valgt "hver gang" ! Hvordan får man endret dette etterpå sånn at man kan bruke standard launcher / en annen nettleser ? Har Apex selv, liker at du kan ha gestures uten å kjøpe pro. Sikkert ddumt spørsmål, men hva er gestures ? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Sikkert ddumt spørsmål, men hva er gestures ? F.eks "swipe down" på skjermen for å vise notification bar, du slipper å ta fingeren øverst å dra nedover for å vise den. Du bare swiper nedover hvor som helst på skjermen. Litt vanskelig å forklare. edit: Jeg har valgt "hver gang" ! Hvordan får man endret dette etterpå sånn at man kan bruke standard launcher / en annen nettleser ? Du går på instillinger -> apps -> Next Launcher -> Clear Defaults Det samme gjelder for nettleser, men da velger du såklart den i stedet for launcheren. Endret 13. mai 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg forstår :-) Endret 13. mai 2013 av kenny28 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Brukte launcher pro mye før, men nå er det nova og apex. Med en liiiiten knapp på Nova helt uten grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå