LSAD06 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en ny laptop eller iPad. Problemet mitt er at jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hva jeg skal velge, så jeg tenkte jeg skulle spørre om råd her. Jeg har allerede en ganske kraftig stasjonær pc som jeg bruker til gaming og redigering, men jeg trenger noe til å ta med meg. Så jeg skal bruke iPaden eller laptopen til mest surfing, se film, kanskje spille noen enkle spill. Hva ville dere valgt og hvorfor? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hva med en tablet laptop? En tablet er så klart mye enklere og mer praktisk enn en PC. Skal den kun brukes til nettsurfing og film er det like greit å bare gå for en tablet, hvis prisen er ubetydelig vel å merke. Men tablet laptop kan være en idé. Vet ikke hva prisene ligger på, men det kan du kanskje finne ut selv? Lenke til kommentar
LSAD06 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Som f. eks. en sånn? http://www.dustinhome.no/product/5010674968/microsoft-surface-rt-32gb-uk/ Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sjekk ut Asus Vivobook. Liten, billig laptop med touchskjerm. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hadde valget selv og tok en laptop, vet ikke om det er viktig med touch , men selv synes jeg kan bli litt knotete.. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 For meg høres det ut som en hybrid løsning er best for deg. Noe a la transformer serien til asus, men med windows 8. Jeg har både laptop, stasjonær og iPad, og jeg bruker iPaden mest når jeg ikke er i nærheten av den stasjonære, men det hender jeg har behov for å dra opp en laptop også. En hybrid er helt klart valget i mitt tilfelle neste gang jeg skal gå til innkjøp til noe å ta med meg. Lenke til kommentar
LSAD06 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) For meg høres det ut som en hybrid løsning er best for deg. Noe a la transformer serien til asus, men med windows 8. Jeg har både laptop, stasjonær og iPad, og jeg bruker iPaden mest når jeg ikke er i nærheten av den stasjonære, men det hender jeg har behov for å dra opp en laptop også. En hybrid er helt klart valget i mitt tilfelle neste gang jeg skal gå til innkjøp til noe å ta med meg. Når du sier transformer serien til Asus, mener du en sånn http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker ? Endret 14. mai 2013 av LHA98 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Når du sier transformer serien til Asus, mener du en sånn http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker ? Jeg mener den versjonen med windows 8. Altså Asus Trensformer Book. Men detfinnes jo mange andre løsninger på hybrid, f.eks. lenovo thinkpad yoga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå