Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva sa jeg som var galt?

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her. Skal gi litt forhistorie. Jeg ble kjent med ei jente i April som har både kjæreste. Jeg likte henne og vi begynte å prate på facebook. Vi har prata relativt mye snusk og jeg regna egentlig med at hun skjønte at jeg liker henne, og jeg regna med at hun likte det. Virka ihvertfall sånn. I dag ble jeg bedt på fest til henne, og har tydeligvis sagt noe dumt. Please hjelp meg å forstå hvorfor alt ble snudd på hodet etter 15.18 Jeg er ikke så flink med jenter, men har prøvd å finne ut hva jeg sa galt uten helt å forstå det. Med en gang jeg fikk "Okki" til svar kl 15.19 skjønte jeg at jeg hadde sagt noe dumt.

Noen forslag til hva jeg kan si for å rette opp feilen?

Som dere ser er hun svensk og bor 80 mil unna meg.

Jente

parrrrty 1/6

14:29

meg

Hvor?

14:29

jente

i umeå

jag fyller år

åk me ***** ;) haha

14:30

meg

Haha.. hadde vært kult^^

14:30

jente

jaaa

jag längta

14:31

meg

Haha.. det er vel ikke så lurt

14:32

jente

fråga hon

14:43

meg

Tenker mer på deg jeg da..

14:43

jente

dårå

14:50

jente

varför gör du det?

15:09

meg

Passer dårlig at jeg kommer på besøk til deg, blir full og prøver meg på deg, mens din pojkvenn er der

15:09

jente

haha de får du inte

15:10

meg

Nettopp

Drar ikke til umeå hvis jwg vet at jeg ikke har en sjangs

15:12

jente

du får sova här

15:15

meg

Even worse

Nei. Sorry *hennes navn".. hadde vært kult, men tror den turen vil bli litt awkward

Siden du har pojkvenn

15:16

jente

men de är ju inge mellan oss..

haha

skum dy

15:17

meg

Vet det, men når jeg blir full så blir jeg litt ekkel ^^

15:17

jente

finns ju andra tjejer

15:18

meg

Haha..

La oss si det sånn: jeg liker deg og da blir det dumt at vi treffes

See?

15:19

jente

okki

15:23

meg

håper ikke jeg fornerma deg eller noe.. er ikke så flink til å vite hva jeg kan si..

15:33

jente

Nej de är lugnt

Her stoppet det. Jeg turte ikke å skrive mer i frykt for å ødelegge mer

Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ingenting galt her jeg. Hun spurte deg jo ca 4 ganger å komme på fest. Du sier nei heletiden.

Du forklarer at du liker henne og det ville vært dumt å treffes pga hu har type.

The End.

Hvor føler du det gikk galt? (utenom at du IKKE gikk til festen)

Forventet du at hun skulle forsette å be deg å komme?

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

vet ikke.. Hadde kanskje forventa en annen respons enn "okki" når jeg skrev at jeg likte henne. Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b

Nå kom det tydlig frem før du sa det.

Ville bare spilt det "cool". Slapp av, ser ikke noe galt her. Når festen er over, spør henne hvordan det var, og at du stiller opp neste gang!

Du trenger jo ikke drikke deg sørpings så prøve deg på henne, bare gå på fest, snakk med henne, vis at du er en flott kar osv.

EDIT:

Men langdistanse forhold er ikke noe kult. Særlig å starte på den måten.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert hun ser på det du skrev som "feil". Men at hun muligens ikke forstår problemstillingen din eller at hun, slik som i mange tilfeller jeg har sett, ser på deg som en god kompis/venn. For ofte kan jenter strekke seg langt i praten og fortsatt se på den andre som en "nær venn".

Det at hun skrev "okki" eller "ok" som vi skriver på Norsk er vel i denne situasjonen en bekreftelse på at hun har skjønt at du gir avslag på å joine festen, fordi du er redd for å bli for pågående på henne mens typen hennes er der.

Vent med å spørre henne til litt utpå "dagen derpå" om hvordan festen var, og ikke tving deg til å skrive det om kvelden/natta for da kan hun tenke at du er needy.

Imorgen/ikveld kan du prøve å holde en samtale som om du ikke skrev noe feil, for jeg tror det kun er inni ditt hode at du skrev noe feil. Hun er kanskje litt skuffa over at du ikke vil komme på festen, men kanskje det ikke er så krise for henne heller. Slik hun formulerte den siste meldingen.

Lenke til kommentar

Pics%2BOr%2BIt%2BDidn%2527t%2BHappen.jpeg

Var tydeligvis bare i mitt hode at det kom galt ut. Fikk nettopp en snapchat som bekrefta det.

Da var heldigvis den saken løst :) Takker for svar! Anonym poster: 7fd84521785ff1dfda0ebf9da247a90b

..Neida, kos deg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...