Klossmajoren Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Saken er enkel, jeg skal ta toget til en eller annen location i Norge. Jeg skal bo ute i skogen, og vil helst ut til et sted hvor det ikke er mange mennesker å finne. Hva er deres anbefalinger? Vil ut i vakker natur, hvor det ikke ferdes mange mennesker.... Det er egentlig det viktigste med det hele. Info: Tar toget fra Oslo! og jeg vil helst ikke måtte ta toget i evig lang ting, men 4-5 timer går helt fint (eller litt mer...) Er 18, hvis det har noe som helst å si.... ( får vel rabatt og slikt ) Skal sove ute i lavo, eller telt. Takk for alle forslag! Endret 13. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
code Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Når jeg tok Bergensbanen tenkte jeg flere ganger at å gå av på et stopp med camping utstyr hadde vært helt fantastisk. Nå vet ikke jeg hvor man skulle ha gått av, men med litt googling kommer du langt Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Når jeg tok Bergensbanen tenkte jeg flere ganger at å gå av på et stopp med camping utstyr hadde vært helt fantastisk. Nå vet ikke jeg hvor man skulle ha gått av, men med litt googling kommer du langt Endte opp med Ål. En passe togtur for meg det Endret 15. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå