Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en vanskelig natt med lite søvn, trenger innblikk ifra andre,svar eller ideer

Anbefalte innlegg

:hm:

Lykkepille

jeg jikk av bussen, vente tiden her til neste buss annkomst som skal ta meg videre er 20 minutter. røyken lå godt i hånden min imenst jeg jikk av.

En gammel mann drev og nermest sjanglet irundt med en søppelpose, tidligere på dagen hadde jeg tenk litt på at hva som gjør at ikke mange mennesker og spesielt ungdommer ikke opner dørene til gamle eller veldig uføre.

Jeg tenkte di kansje synest æresfylte ting som denne simple lille hjelpen var nesten en skam og utføre.

Røyken glødet og jeg var glad over små gleder, som denne.

Jeg så på mannen som klønet seg mot inngangen på bussterminalen og tenkte på det med skam og hva skam egentli var.

15 Sekunder etter det var han ved døren og sa noe jeg ikke fikk helt med meg, men det jikk noe sånn "Døren , er det stengt ? "

Jeg dro til inngangen bortenfor for å sjekke om den døren som ikke ville opne seg, ville opne seg ifra innsiden, jepp.

Takk skal du ha, ja svarte jeg med fin tone og satt meg for å skrive en melding til en kompis, like så kom en jente hvor ikke kom seg inn igjennom denne "laser døren" , jeg sparket i luften så døren åpnet seg, tusen takk- ja " :)"

jeg fortsatte *skrive mld, skrive mld*

Så da hun jikk mot utgangen igjenn sa hun takk igjenn og fløy ut.

Pausen var over og jeg jikk på bussen, samme jenta sto i midtgangen å smilte til meg

,, jeg jikk til et ledig sete bak i bussen, og der, to minutter ettrpå kom hun å satt seg atmed meg på andre siden av midtgangen, det var mange ungdommer på bussen så jeg tenkte det hadde vært skoletur el.

På sekundet datt tankene mine tilbake til jenta som satt seg atmed meg, jeg likte henne godt på grunn av at jeg fikk et inntrykk av at hun var kul ( uten noe konkret utrykk ifra hennes side ) og veldig sjarmerende, men også sikkert alt for ung, 15 + ish?

Som den jeg er ble jeg smigret, var det jeg følte feil ?

Man kan si det er forsjellige aldere på ett tall, som alder stort sett er om man ikke går for langt begge veger, balansen er så veldig fin og i SÅ mange pirkete nyanser ifra hele vårt.

Hun kastet en drops på meg og jeg plukket den opp og smilte til henne helt naturlig, hun satt å smilte også, vi lo.

Hun sa jeg måtte smake på den, jeg tilslutt fikk hele boksen med drops da jeg likte dem -

Jeg var veldig flau og glad , det å møte noen som er kul og spessiel som henne i enhver sittuasjon du er lei og vil

hjem, er det noe veldig oppløftende med.

Kansje er jeg bare for lite ute og møter livets mørke og vidunderlse, isåfall var dette for meg svært revolusjonerende!

Hun virket skuffet da hun spurte om jeg skulle til hvor hun skulle, for jeg skulle ikke det, tiden denne turen hadde tatt hadde gått så ekstremt fort når jeg tenker på det, lykkerus.

Tiden var over og kansje vi begge tenkte at vi ikke fikk se hverandre igjenn ,aldri. jeg tror det er sant for da vi tok farvell og jeg jikk av bussen klarte jeg ikke å gå. jeg hadde så lyst å gå inn og høre hva hun het, eller alder for jeg vill ikke bli missforstått, dette var bare lykke og ekte så jeg tok sjangsen, kansje jeg var litt for naiv men jeg trodde og håpte hun skulle ville jeg skulle spørre.

Jeg tenkte på det da jeg sto utenfor bussen og jeg kom til det at jeg dro inn i bussen jikk raskt bak til hvor hun satt og spurte : hva heter du ? hun sa hæ? jeg spurte så hvor gammel hun var, da sa hun at hun var snart 14 år ...%"¤!)#/#.

NÅ, VAR DET FEIL AV MEG Å GÅ TILBAKE TIL JENTA FOR Å SPØRRE ?

så var det denne fine balansen igjenn, om hva som er rett og galt, og hva som føles rett og galt i denne lykkerusen jeg fikk ifra denne herlige personen. :(

Til ettertanke : Kansje det også er mulig hun ville bare venne-flørte eller ville gjøre noen glad.

Angrer jeg på om jeg spurte hva hun heter / alder ? ja, jeg tror det.. for jeg er usikker på hva som var hennes intuisjoner, det jikk så fort.

Lykkepille!

Selv er jeg nylig blitt nr 23 år gammel og jeg føler ikke jeg er 20 engang, med mange.

Etterord

Jeg er hjemme, alene , og måtte skrive dette. bryr meg ikke om det er dårlig forklart, den selvkritikken tar jeg lett. håper denne hendelsen er forståelig for noen og at jeg kansje får noen moralske svar om jeg gjorde det riktige eller det som var feil i denne vansklighets balansen i to personers lykke.

mine intuisjoner var kun gode hele vegen - nei jeg er ingen stygg pedo faan

kansje jeg bare gjorde det beste jeg kunne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ble du forelska i henne i løpet av en busstur? Tror det bare er du som må komme deg litt mer ut og bli mer vant til sosiale sammenhenger. Hun var sikkert ikke ute etter annet enn en vennskapelig prat. Et kjæresforhold mellom en 23 år gammel person og en 14 år gammel person blir uansett feil.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Ble du forelska i henne i løpet av en busstur? Tror det bare er du som må komme deg litt mer ut og bli mer vant til sosiale sammenhenger. Hun var sikkert ikke ute etter annet enn en vennskapelig prat. Et kjæresforhold mellom en 23 år gammel person og en 14 år gammel person blir uansett feil.

Som han sier, så føler han seg ikke eldre enn 20, og kanskje føler han seg enda yngre enn det også. Den jenta skriver sikkert bedre enn ham også, for denne teksten var vond å lese.

Jeg har lært fransk i fire måneder og i dag sitter jeg og bryner meg på avansert faglitteratur som gir mer mening enn det første innlegget i denne tråden.

Uansett, jeg skal prøve å gi et svar på det jeg kanskje forsto. Antakelig likte jenta oppmerksomheten hun fikk av en eldre kar på bussen. Det er ingenting galt i å prate med yngre jenter, men det er uakseptabelt å innlede et kjæresteforhold med en 14-åring når du selv er 23 år gammel.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

det var ingen mening i det heller, det var en innledning på en historie.

Som han sier, så føler han seg ikke eldre enn 20, og kanskje føler han seg enda yngre enn det også. Den jenta skriver sikkert bedre enn ham også, for denne teksten var vond å lese.

Jeg har lært fransk i fire måneder og i dag sitter jeg og bryner meg på avansert faglitteratur som gir mer mening enn det første innlegget i denne tråden.

Uansett, jeg skal prøve å gi et svar på det jeg kanskje forsto. Antakelig likte jenta oppmerksomheten hun fikk av en eldre kar på bussen. Det er ingenting galt i å prate med yngre jenter, men det er uakseptabelt å innlede et kjæresteforhold med en 14-åring når du selv er 23 år gammel.

Det skulle ikke være noen dyp mening i det heller, det er en innledning på en "historie" som jeg har skrevet for første gang..

Lenke til kommentar

Ikke nok med det. Ser heller ingen grunn til å innlede noe forhold med en fjortis.

Uansett hvor ung du selv måtte føle deg, 20 eller 50. Det finnes ingen unnskyldning!

Du burde skamme deg.

Ikke nok med det. Ser heller ingen grunn til å innlede noe forhold med en fjortis.

Uansett hvor ung du selv måtte føle deg, 20 eller 50. Det finnes ingen unnskyldning!

Du burde skamme deg.

ahh, har jeg noen gang sakt jeg ville innlede noe forhold, . blablabla :hrm:

jeg skammer meg ikke over noe som helst for jeg vet hva som er rett og galt selv, takk!

Lenke til kommentar

det er en fortelling , og den er sann . uansett jeg skrev den mest fordi jeg følte jeg ville dele ett vidunderlig og skjeldent øyeblikk i livet uansett hva det var som gjorde meg så glad. som jeg skulle prøve å få ned på papiret ,rett. forstå den, lik den, ikke forstå den og ikke lik den..

Det som ikke skjedde, var vel fortellingen din? For den er bare oppdiktet? Denne tråden hører til underkategorien "egenprodusert kultur".

det var ingenting der som ikke skjedde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...