MobilNerd Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvertfall oppgradering av bruk. For 199,- pr mnd er det fri bruk av ringetid, sms og mms, samt 1000mb data. For 298,- pr mnd er det fri bruk og 3000mb data. Virker som en bra deal. Onecall får visstnok bankid i juni også. 2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det er en helt grei deal! Og det knuser Netcom's lignende deal. De tilbyr fri SMS, ringing og MMS, men kun 200 MB data for den samme prisen. Endret 13. mai 2013 av Poor Leno Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Chess har det samme også Spotify er også inkluert. Skulle ønske det ble mere data inkludert i måneden, men blir vell mere etterhvert. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 1000 MB mobildata er mer enn bra nok, for meg. Det ser ut som jeg har fri tale, sms og mms ut måneden, noen andre som har det? Gjelder det alle som har Folkepakka til One Call? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 1000 MB mobildata er mer enn bra nok, for meg. Det ser ut som jeg har fri tale, sms og mms ut måneden, noen andre som har det? Gjelder det alle som har Folkepakka til One Call? Det gjelder folkepakken også ja. Enjoy! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sånn, nå har jeg byttet på chess.no Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tips til studenter med chess er å benytte seg av dette tilbudet da for man 10 % rabatt i måneden For min del må jeg begrense bruken min litt med 1000 mb måneden, men det går som regel bra siden spotify er inkludert. Har lagret stort sett alle sanger offline 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg bruker aldri mobildata.. yay for me Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det gjelder folkepakken også ja. Enjoy! Fantastisk! Er det ofte One Call har slike tilbud? Endret 13. mai 2013 av Hafti Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fantastisk! Er det ofte One Call har slike tilbud? Det er ikke et tilbud. Det er den nye permanente abb. løsningen deres. OneCall endrer stadigvekk abb. for å gjøre tilbudet bedre for kundene og det lykkes de i stortsett hver gang. Selv er jeg veldig fornøyd med OneCall da f.eks Chess som alle snakker om ikke gir meg den dekningen jeg trenger når jeg er ute å farter. Og ja, det finnes mange dødpunker rundt i Bergen kommune hos Chess / Netcom. Nå og da får man fribruk av data eller lignende av OneCall i "gave" eller som "plaster på såret" for at f.eks nettet har vært ustabilt eller de bare har lyst til å gi litt tilbake til kundene. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ser også at chess henger seg på den samme prisen, flott synes nå jeg :-) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hadde de hatt et abbonoment med fri bruk og enda mindre internett til 99,-... Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det er en helt grei deal! Og det knuser Netcom's lignende deal. De tilbyr fri SMS, ringing og MMS, men kun 200 MB data for den samme prisen. "Helt grei" deal med fribruk av alt utenom Data til 199,-? Litt høye forventninger/krav? Hehe Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg bruker ikke data på mobilen, slik at 199 i måneden fremdeles blir en dyr pris for min del. Skulle gjerne sett et fri bruk-abonnement til 99! Kall det gjerne høye forventninger! Lenke til kommentar
eddott Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Chess har det samme også Spotify er også inkluert. Jeg ser ikke noe om at Spotify er inkludert på sidene. Bare som en tilleggstjeneste til 99 i måneden. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Så bra, da er endelig inkludert sms/min krigen over og krigen over data kan begynne! Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Mener Chess er bedre enn One Call på grunn av flere grunner. 1. Et mobilnettverk (Oncall bruker Network norway og Telenor, switcher mellom de). 2. Chess har bonussystem som gjør at du får fratrekk på faktura, nettbutikk etc.. 3. Kino for 2 tilbud på tirsdager. 4. Er du student så kan du benytte deg av dette tilbudet som gir best pris. link. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Mener Chess er bedre enn One Call på grunn av flere grunner. 1. Et mobilnettverk (Oncall bruker Network norway og Telenor, switcher mellom de). 2. Chess har bonussystem som gjør at du får fratrekk på faktura, nettbutikk etc.. 3. Kino for 2 tilbud på tirsdager. 4. Er du student så kan du benytte deg av dette tilbudet som gir best pris. link. Får vel ikke fratrekk på fakturaen mer med bonus :-( Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Får vel ikke fratrekk på fakturaen mer med bonus :-( Du samler opp poeng på forskjellige kriterier. Og poengene kan du bruke til å veksle inn i fratrekk på faktura, bruke pengene i nettbutikken etc.. Les mer om det her. Chess bonus. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Mener Chess er bedre enn One Call på grunn av flere grunner. 1. Et mobilnettverk (Oncall bruker Network norway og Telenor, switcher mellom de). 2. Chess har bonussystem som gjør at du får fratrekk på faktura, nettbutikk etc.. 3. Kino for 2 tilbud på tirsdager. 4. Er du student så kan du benytte deg av dette tilbudet som gir best pris. link. Telenor+NwN = bedre dekking enn NetCom. 2. wuoopi do! 3. see ppunkt 2 4. /care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå