tommyb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Double check: etter at du pakket ut alle, ble du sendt gjennom en installasjonsprosess, der du så AMD-logoen og måtte gjøre noen "next"-trykk, etc? Uansett, å installere nye skjermkortdrivere kan være bare ett av n steg for å feilsøke. Hvis problemet er hovedsaklig relatert til Skype, går det an å gjøre noen endringer på innstillingene i Skype. I noen programmer går det også an å justere skjermstørrelsen med å trykke Ctrl + (controll og pluss). Double Check II: Er det BARE skriften som er for liten, eller tar alt mindre plass på skjermen enn du er vant til? Akkurat skriftstørrelsen i tekstfeltet i Skype går det an å bytte font på, men størrelsen på teksten i kontaktlista er det verre med. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Double check: etter at du pakket ut alle, ble du sendt gjennom en installasjonsprosess, der du så AMD-logoen og måtte gjøre noen "next"-trykk, etc? Uansett, å installere nye skjermkortdrivere kan være bare ett av n steg for å feilsøke. Hvis problemet er hovedsaklig relatert til Skype, går det an å gjøre noen endringer på innstillingene i Skype. I noen programmer går det også an å justere skjermstørrelsen med å trykke Ctrl + (controll og pluss). Double Check II: Er det BARE skriften som er for liten, eller tar alt mindre plass på skjermen enn du er vant til? Akkurat skriftstørrelsen i tekstfeltet i Skype går det an å bytte font på, men størrelsen på teksten i kontaktlista er det verre med. Ja, jeg gikk igjennom en installasjonsprosess som til slutt stod som fullført. Har ikke funnet noen innstillinger i Skype som jeg kan benytte meg av for å få større skrift. Ctrl og + funker heller ikke. Mye hvitt og akkurat som at nettsidene er klemt inn mot midten i Chrome blir samtalen klemt inn i midten i Skype. Alt det hvite kan jeg naturligvis eliminere ved å bruke et mindre vindu. Mulig jeg bare må ha det slik. Det er ingen krise, men håpet å få det som på den forrige dataen. Kanskje det var den det var noe galt med. Endret 16. mai 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ja, jeg gikk igjennom en installasjonsprosess som til slutt stod som fullført. Har ikke funnet noen innstillinger i Skype som jeg kan benytte meg av for å få større skrift. Ctrl og + funker heller ikke. Mye hvitt og akkurat som at nettsidene er klemt inn mot midten i Chrome blir samtalen klemt inn i midten i Skype. Alt det hvite kan jeg naturligvis eliminere ved å bruke et mindre vindu. Mulig jeg bare må ha det slik. Det er ingen krise, men håpet å få det som på den forrige dataen. Kanskje det var den det var noe galt med. Kunne du vist oss et bilde fra Chrome hvor nettsidene er "klemt inn mot midten"? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det høres litt ut som du rett og slett har høyere oppløsning enn du er vant til... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Bytte font bare i chattevinduet i Skype: In Windows, the settings are here: Tools -> Options -> IM & SMS -> IM Appearance -> Change font -> Save. http://community.skype.com/t5/The-Skype-Lounge/How-I-can-change-text-font-size/td-p/1521470 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Kunne du vist oss et bilde fra Chrome hvor nettsidene er "klemt inn mot midten"? Dette er egentlig ikke noe problem, selv om jeg er vant til at nettsidene er bredere. Verre med skriften i Skype, selv om det som sagt er fullt lesbart. Det høres litt ut som du rett og slett har høyere oppløsning enn du er vant til... Det er ikke umulig. Tror jeg bare må la dette ligge. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hvis du HAR høyere oppløsning enn du er vant til, kan det hende du kan justere oppløsningen. Garanterer ikke at det blir like klart på din spesifikke skjerm. Eller, om det er feil oppløsning nå, kan det tvert imot bli klarere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå