Trina Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Var så uheldig å miste min gamle mobiltelefon i helgen. Men jeg trenger litt anbefaling da jeg ikke ønsker telefon over 4" (helst mindre hvis det finnes) setter også pluss på at kamera og batteri er bra og helst under kr 2000.- Har sett på LG optimus L5 II og Sony xperia GO. Er det noen som kan si fordeler og ulemper med disse to??? Jeg vil bli glad for alle gode forslag fordi jeg synes jeg fikk litt kort tid å bestemme meg på Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Treng du ein vanntett telefon? Lenke til kommentar
Trina Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Treng du ein vanntett telefon? Nei, det er ikke nødvendig, men selvfølgelig kan det være ett pluss i noen få tilfeller..... Lenke til kommentar
Trina Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Når jeg forsøker å lese på tekniske spesifikasjoner så er dem ikke oppgitt like godt på begge telefonene. Er det noen som har erfaring med disse telefonene??? Nå er LG optimus L5 II nettopp kommet og jeg finner heller ikke ordentlig test av den. Er det da noen som har hatt utgaven som ligner??? Lenke til kommentar
Trina Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Den ene koster 1595 og den andre koster kr 1474 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå