Kurt Lekanger Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Xperia ZR har stor HD-skjerm, firekjernersprosessor og er vanntett ned til 1,5 meter.Ny Sony-mobil lar deg filme i HD under vann Lenke til kommentar
olemarthin Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sony har laget mange kule produkter i det siste men de kan godt bremse ned hastigheten litt, føler det kommer en ny mobil fra de annen hver måned. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vil man miste garanti av å ha den i vann som alle andre? Hvordan vet de om jeg har hatt den 30 min under vann eller 30 timer? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Trodde IPX8 skulle bety at den tåler å være kontinuerlig under vann med dybde spesifisert av produsent. Men vannbeskyttelsen er nok fortsatt basert på lukene. Ikke at jeg har noe i mot luker, det er veldig praktisk for å beskytte mot støv i kontaktene. Men det blir et svakt punkt for vannbeskyttelsen. Synes de snart skulle klare å lage kontakter som er vanntette selv uten lukene, det er jo fullt mulig. Selv har jeg Xperia Z. Som også skal kunne filme i HD under vann. Må bare starte filminga over vann. Men siden lukene er støvmagneter, er jeg skeptisk til at de fortsatt holder vannet ute. Endret 13. mai 2013 av Kongeskipet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sony har laget mange kule produkter i det siste men de kan godt bremse ned hastigheten litt, føler det kommer en ny mobil fra de annen hver måned. Jo mer å ta av, jo bedre for forbrukere. Lenke til kommentar
Nokia1 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Og enda bedre ....den er ikke laga med knusbar glassrygg ? ^^ Dette ser ut til å være -virkelig- gode nyheter Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Denne så ut som noe for meg. Men savner trådløs lading, siden det er luker over kontaktene så kunne det vært trådløs lading. Kamera knapp og trådløs lading var det jeg savnet mest på Z. 1 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 På bildet i artikkelen er det slik kontakt for ladedocking på samme måte som Xperia V, Z og Acro S har. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Og enda bedre ....den er ikke laga med knusbar glassrygg ? ^^ Dette ser ut til å være -virkelig- gode nyheter La merke til det samme selv, det er jo et +++ Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bare synd Sony ikke gir ut denne med WP8 , jeg hadde kjøpt en umiddelbart. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Denne skal med på beachen i sommer! Ser muligheter! Lenke til kommentar
blutut Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Stor HD skjerm. . . . ? 4,55 " er vel ikke for stort å regne. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hadde heller sett at Xperia ZL kom på det norske markedet enn denne, men det er sikkert fett å kunne filme under vann.. de gangene man er der Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Stor skjerm? Yeah right... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg