Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i morgen holder på å sovne

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sovet i natt og må nå lese om 1 og 2 verdenskrig, jeg er veldig engesjert i nyere historie, men akkurat nå holder jeg på å slokne, jeg tenkte hva burde jeg gjøre? sove et par timer så stå opp og lese til eksamen, har eksamen kl 9.00 i morgen, eller bare øve fra nå av til 2-3 og sove deretter et par timer?Eller burde jeg drikke masse masse kaffe?

Endret av Spartacus 10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hvorfor du ikke sov i natt? Hvis du ikke gjorde noe veldig viktig, eller øvde til eksamen, var det ingen grunn til at du skulle være oppe og kaste bort denne dagen. Når du ikke får nok søvn, får du ikke bare problemer med at du må sove, men også problemer med konsentrasjon og evnen til å lære. Du har gjort et rimelig dårlig valg, gutten min :)

Lenke til kommentar

Takk for alle tips, men dessverre så slokna jeg før jeg rakk å lese alle disse tipsene, men jeg følgte dem i det minste. Jeg klarte ikke å sove i går, jeg bare lå i senga fra kl halv 1 til 6, men klarte bare ikke å sove, når jeg skulle liksom legge meg tidlig slik at jeg fikk litt søvn, så gikk det ikke. Men sov nå fra kl 13.30- til 17.30, drakk 0,8 liter kaffe føler for å go go nå, så jeg får vel starte :)

Kan jeg spørre hvorfor du ikke sov i natt? Hvis du ikke gjorde noe veldig viktig, eller øvde til eksamen, var det ingen grunn til at du skulle være oppe og kaste bort denne dagen. Når du ikke får nok søvn, får du ikke bare problemer med at du må sove, men også problemer med konsentrasjon og evnen til å lære. Du har gjort et rimelig dårlig valg, gutten min :)

Dårlig valg ?, jeg skrev hjemme eksamen fra kl 13 til 24 -- Endret av Spartacus 10
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...