Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg har ikke sovet i natt og må nå lese om 1 og 2 verdenskrig, jeg er veldig engesjert i nyere historie, men akkurat nå holder jeg på å slokne, jeg tenkte hva burde jeg gjøre? sove et par timer så stå opp og lese til eksamen, har eksamen kl 9.00 i morgen, eller bare øve fra nå av til 2-3 og sove deretter et par timer?Eller burde jeg drikke masse masse kaffe? Endret 13. mai 2013 av Spartacus 10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Sov noen par timer nå, les fram til klokka tolv. Stå så opp igjen klokka seks og les litt til. 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kan jeg spørre hvorfor du ikke sov i natt? Hvis du ikke gjorde noe veldig viktig, eller øvde til eksamen, var det ingen grunn til at du skulle være oppe og kaste bort denne dagen. Når du ikke får nok søvn, får du ikke bare problemer med at du må sove, men også problemer med konsentrasjon og evnen til å lære. Du har gjort et rimelig dårlig valg, gutten min Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 sov og stå opp og les og sove og les Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis du virkelig sliter så skal det i teorien funke å ta 'power naps' på 20 minutter med noen timers mellomrom. Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvis du virkelig sliter så skal det i teorien funke å ta 'power naps' på 20 minutter med noen timers mellomrom. Lykke til med eksamen! Prøvde det en gang før. Da våknet jeg 6 timer etterpå. Dette var også med 2 alarmer aktivert Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Prøvde det en gang før. Da våknet jeg 6 timer etterpå. Dette var også med 2 alarmer aktivert Hehe, funker ikke for alle, kanskje Jeg er som deg. Sovner jeg, så sovner jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hehe, funker ikke for alle, kanskje Jeg er som deg. Sovner jeg, så sovner jeg. Det var en dag jeg skulle jobbe en del med noe på pcen, men det fikk jeg ikke gjort, fordi jeg sov jo til langt på kvelden Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Takk for alle tips, men dessverre så slokna jeg før jeg rakk å lese alle disse tipsene, men jeg følgte dem i det minste. Jeg klarte ikke å sove i går, jeg bare lå i senga fra kl halv 1 til 6, men klarte bare ikke å sove, når jeg skulle liksom legge meg tidlig slik at jeg fikk litt søvn, så gikk det ikke. Men sov nå fra kl 13.30- til 17.30, drakk 0,8 liter kaffe føler for å go go nå, så jeg får vel starte Kan jeg spørre hvorfor du ikke sov i natt? Hvis du ikke gjorde noe veldig viktig, eller øvde til eksamen, var det ingen grunn til at du skulle være oppe og kaste bort denne dagen. Når du ikke får nok søvn, får du ikke bare problemer med at du må sove, men også problemer med konsentrasjon og evnen til å lære. Du har gjort et rimelig dårlig valg, gutten min Dårlig valg ?, jeg skrev hjemme eksamen fra kl 13 til 24 -- Endret 13. mai 2013 av Spartacus 10 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Pass på å ikke drikke for mye kaffe. Da blir du kun utslitt/dårlig. Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Pass på å ikke drikke for mye kaffe. Da blir du kun utslitt/dårlig. 0,8 L holder nok sikkert, tror jeg kan holde meg til 9:00 hvis jeg må , bare å stå på liksom. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Lykke til da hvertfall! Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Lykke til da hvertfall! Takk Endret 13. mai 2013 av Spartacus 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå