Joachim_F Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Formula Truck er en bilsimulator utenom det vanlige. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Det mest utrolige med det hele er jo nettopp at folk driver med dette i virkeligheten. Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere... Endret 13. mai 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Og her trodde jeg at vi skulle få servert V75 RiksToto turbomode Jaja, store biler fungerer vel det også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Og her trodde jeg at vi skulle få servert V75 RiksToto turbomode He, he... 1200 hester... Folk hadde slitt med å få til en vinnerbong da gitt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere... Motiverer jo til videreutvikling, nyskapning og testing av nye teknologier etc. samt. store turbo-dieselmotorer, lastebilunderstell, dekk osv. Lenke til kommentar
BlodHarry Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det mest utrolige med det hele er jo nettopp at folk driver med dette i virkeligheten.Jeg kan forstå Formel 1, Nascar og Rally, men peise rundt på en bane med en slik virker smått meningsløst på meg. Noe artigere hadde det kanskje blitt om de hadde inkludert hengere... Nascar er vel kanskje en av de mest meningsløse bilsporten som er.. Svinge til venstre i 2 timer. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nascar er vel kanskje en av de mest meningsløse bilsporten som er.. Svinge til venstre i 2 timer. Det verste er jo at det handler om at bilene skal holde i 450 runder før en starter å konkurrere. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nascar er jo enormt mye taktikk mtp. lagarbeid og dragstrøm da, med litt krasjing i 200+ km/t i ny og ned. Helt grei bilsport i mine øyne. Tilbake til topic så er det jo litt vilt i mine øyne at de får de der beistene på 4,5tonn opp til 100km/t på 2.8ish sec, sinnsyke krefter ute å går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå