Studenten85 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan er en iPad mini i forhold til en vanlig iPad egentlig? Tenker, er det bare størrelen som er annerledes? Jeg har en iPad, men lurer på å kjøpe med en mini versjon også som jeg kan ha med meg steder - eventuelt bare kjøpe meg en ny smattelefon med litt størrelse på skjermen (syns iPhone har litt for liten skjerm til surfing). Noen anbefalinger/synspunkt? Jeg lodder foressten ut en iPad mini også - til en tilfeldig som svarer på spørreundersøkelsen min til masteroppgaven Linken til denne er: https://nhh.eu.qualt...esKAkESveI27uKh Ps. undersøkelsen stenger i kveld i 20 - 21 tiden. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan er en iPad mini i forhold til en vanlig iPad egentlig? Tenker, er det bare størrelen som er annerledes? Jeg har en iPad, men lurer på å kjøpe med en mini versjon også som jeg kan ha med meg steder - eventuelt bare kjøpe meg en ny smattelefon med litt størrelse på skjermen (syns iPhone har litt for liten skjerm til surfing). Noen anbefalinger/synspunkt? Jeg lodder foressten ut en iPad mini også - til en tilfeldig som svarer på spørreundersøkelsen min til masteroppgaven Linken til denne er: https://nhh.eu.qualt...esKAkESveI27uKh Ps. undersøkelsen stenger i kveld i 20 - 21 tiden. Lavere oppløsning og svakere ytelse er vel hovedforskjellen i tillegg til mindre skjerm Lenke til kommentar
Studenten85 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Lavere oppløsning og svakere ytelse er vel hovedforskjellen i tillegg til mindre skjerm Aha, takk , men sammenlignet med en smarttelefon (en av dem med stor skjerm) er vel kanskje ytelsen og skjermoppløsningen til en iPad mini bedre? Dette er vel kanskje noe jeg kan finne ut av ved å lese på spesifikasjonene til de ulike.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Aha, takk , men sammenlignet med en smarttelefon (en av dem med stor skjerm) er vel kanskje ytelsen og skjermoppløsningen til en iPad mini bedre? Dette er vel kanskje noe jeg kan finne ut av ved å lese på spesifikasjonene til de ulike.. Er lite poeng å sammenlikne prosessor, RAM og GPU i en iPad og en Nexus 4 feks da man må ta operativsystemet inn i betraktning. Det som betyr noe er hvordan opplevd ytelse er, og der er iPad mini god, akkurat som N4 Lenke til kommentar
Studenten85 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Er lite poeng å sammenlikne prosessor, RAM og GPU i en iPad og en Nexus 4 feks da man må ta operativsystemet inn i betraktning. Det som betyr noe er hvordan opplevd ytelse er, og der er iPad mini god, akkurat som N4 Aha, ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå