ida_pus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hei! Jeg skal lage en film (skoleprosjekt) der vi skal lage skrekk/komedie film... Har aldri laget en film før, og har 2 dager på å bli ferdig.. Handlingen er at all den usunne maten i verden kommer vekk, å at bare sunn mat blir igjen (Det er Djevelen som har tatt all maten) Vi er 6 jenter som skal være skuespillere og alle skal være med å filme og redigere, men ingen av oss er "Proffe" på dette... Filmen skal ikke være lengre enn 5 minutter, så den skal ikke være så lang, men det er vanskelig uansett synes jeg Har du noen tips? Høres handlingen bra ut? Gi svar, trenger VELDIG hjelp, tar imot alt jeg kan få! Lenke til kommentar
brodbakeren Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kan dere å redigere? Hvis ikke spør Youtube om hjelp, mange gode tutorials der. Handlingen høres jo artig nok ut, men hvis dere har tenkt å spille djevelen kommer det (tenker jeg) mest sannsynlig til å virke veldig amatørmessig. Dersom dere ikke er gode skuespillere, prøv å fokuser på handling fremfor dialog: show don't tell! I skumle scener bruk nærbilder. Lykke til, jeg har ikke egentlig peiling. Lenke til kommentar
ida_pus Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Vi kan litt om redigering ja, men ikke sånn "proffe" til det nei... Å det med djevelen er jo at han tar maten fordi det er usunt, og egentlig er "ond" mat Vi fokuserer mest på handlingen, og har ikke mye prating... men vi har en lang nyhetssending med effekter og alt.. Men dette går nok bra, trenger bare noen råd! Tusen takk forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå